Gazdaságos kék villám
Szöveges ítélet
2000 januárjában vásároltam saxomat előítéletekkel, melyek gyorsan sikerült eloszlatni. Kvülről szépek rajta a gyári spoilerek, az utólag felszerelt szemöldök is. 1.4-es 75 Le.-s motorja van ami a könnyű kasztninak köszönhetően nagyon jól megy és kevés a fogyasztása. A gyárilag keményített rugók kissé kényelmetlenek de a kanyarokban verhetetlen. Motorja megbízható, nemhiába teszik ezt a citroenekbe évek óta. Ugyanez van a c2,c3,xsara...
Problémám egyszer volt vele: A kormány és a fékpedál egy idő után lüktetni kezdett fékezésnél amit számtalan szerelő átnézett inkább kevesebb mint több sikerrel. Végül sikerült egy igazi szerelőt találni aki ránézésre megtalálta a problémát. Végülis a kerékagy volt a probléma okozója. Csere óta semmi probléma nem volt vele és úgy érzem nem is lesz.
Mióta nálam van a saxo vettem rá egy sportdobot, sötétítettem az üvegeket és vettem rá egy aufelnit,így mégszebb lett. Sokszor megfordulnak utána az ucán.
Szóval mindenkinek ajánlani tudom aki fiatalos aztót szeretne.
Nem kell más csak odafigyelni a kötelező szervizekre és sokáig megbízható lesz!
Andris
Hibalista
- Kerékagy csere, központi távirányító
Ide hordtam szervizbe
Veresegyház egy maszek citroenes. a legjobb!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 50000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 5 | Következő autója? | Citroen c2 1.6 VTR |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
