A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Saxo (1996-2003)

Saxo 1.4 VTS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Beteljesületlen vágy.

Szöveges ítélet

Hothatch kategóriában nézelődtem és a rendelkezésre álló keret miatt a Saxora esett a választás, ami régóta perverz vágyam volt.

Ami a külsejét illeti, ez még egy non-facelift változat volt, fekete színben, gyári szélesítésekkel, gyári felnivel, gyári nagy szárnnyal. Azt hiszem kevés ilyen első ránézésre is megnyerő kis autó rohangál azóta is az utakon. Én imádtam ránézni.
A belseje roppant puritán volt, de nekem különösebb igényeim nincsenek. Viszont az ülés kényelmetlen volt. Kemény, de nem tart jól. Nehezítette a vezetést, hogy a kormányt sem tudtam állítani, se le, se fel, se ki, se be. Így hosszú távon bizony sokszor fészkelődtem.

Szerkezetileg roppant egyszerű. Kevés a rákfenéje, az is inkább a hátsó hídban merül ki. A rémhírekkel ellentétben nem problémás az elektronikája, mert igazából nem sok elektromos bizbasz van benne. Olcsó hozzá az alkatrész és némi autószerelési affinitással akár otthon is sok minden cserélhető. A futóműve meglehetősen kemény, minden úthibát megéreztem, ellenben kanyarban bizonytalan. A féke lowbudget városi kisautósan gyenge, viszont a 75 lóerő egész virgoncan mozgatja a könnyű kasztnit. A váltó franciásan kotyogós és hosszú úton jár. Én rakattam rá egy kellemesen duruzsoló Paragi sportdobot, amivel többszörösére nőtt az amúgy szerény vezetési élménye.

Mivel mindig is Hondázni szerettem volna, így csaknem két év elteltével vegyes érzelmekkel túladtam rajta.
A helyzet az, hogy fórumokon egytől-egyig istenítették, viszont az tény és való, hogy én meg elég leharcolt példányt vettem, ráadásul drágán. Így nem volt felhőtlen ez a két év. Azt nem bánom, hogy Saxot vettem, de azt igen, hogy pont ezt. Egy jobb bőrben lévővel azt hiszem nem lett volna ennyire savanyú a szám széle és a tetszetős külseje, valamint alacsony szervizigénye miatt talán meg is tartottam volna rohangálósnak.

Hibalista

- A teljesség igénye nélkül néhány alkatrész ár és javítási költség: - -Szelepfedél tömítés 1.100 Ft - -Olaj-, levegő-,pollenszűrő ~7.000 Ft - -Két első lengőkar 33.000 Ft - -Két stabpálca 10.000 Ft - -Hengerfejtömítés+hengerfej csavarok 10.000 Ft - -Hengerfej felújítás 45.000 Ft - - És egyéb apróságok...

Ide hordtam szervizbe

Mikor hova. Sajnos nincs állandó megbízható szerelőm. Volt, amit magamnak cseréltem.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1999
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 68000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Fiesta '99 1.3 Következő autója? CRX Del Sol
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Saxo 1996

További ítéletek (90 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)