A pénz/kategória legjobb válaszása
Szöveges ítélet
A külső annakidején magával ragadó volt férfiszemmel is, a nők pedig imádják a mai napig is. Rozsdabarna színe hihetetlen harmóniát ad. A 3 ajtó sportos külsőt kölcsönöz és kényelmes kiszállni a hosszú ajtókon.
Mára a formája elavult, de összehasonlítva az akkori modellekkel helytálló. Nem presztizsautó, nincs társadalmilag elismerve.
Az ülés rendkívül puritán. A városi közlekedésben nincs benne kivetnivaló, de 3-4 óra utazást már meg lehet benne érezni. Nem hosszú távra való.
A korábbi teszteket is olvastam, nekem pl.: könnyű volt izzót vagy kereket cserélni, üléseket kiszedni. A biztosítékokat nehéz kiszedni ill. visszatenni. Nincs helye a kéznek. A zörgések nekem a 9. éve környékén jöttek, érdekes módon a kalaptartó "érzi meg" az utak egyenetlenségeit.
Az 1.1-es motor nem versenyre született, de kb. 70-ig húz, utána azért jól meg kell gondolni az autóúton való előzést.
A Testvérhegyen a 25%-os téli, havas domboldalakon simán felment nyári gumival is, köszönhető a könnyű konstrukciónak. Ez többször is ki volt próbálva.
Sosem hagyott ott, télen is pöccre indul. Önindító problémái sem voltak.
Az ajtó nem nyújt védelmet a betörők ellen. Simán kinyílik 1 csavarhúzóval is, nekem a magnó előlapját és 1 baseball sapkát elvittek, kell a hangos riasztó bele.
A kategóriája ellenére hatalmas a csomagtartó. Hihetetlen mennyiség fér bele. 3 költözést bonyolítottam le vele (a bútorok lapra szerelve voltak, kilógott hátul, de lekötöztem a hátsó ajtót). Apropó: egy teljes lakás csempe-és padlólapszükségletét elbírta, úgy leült, hogy a visszapillantóban nem láttam a mögöttem lévő autót, de a Hungária körúton nem tartottam fel a forgalmat és meg is állt amikor kellett. Igénytelen és strapabíró.
Friss jogosítványosoknak tanulni (ha apróbb sérülés van rajta nem rozsdásodik egyáltalán) vagy szakmunkásoknak, akiknek megbízható autó kell az Astra helyett nagyon ajánlom.
Természetesen a 10.5 éves autót én is szívesen lecserélném (annakidején, mikor még nem volt C3 ill. az új modellek 4 évesen 1.250millióért vettem, de már 4-500ezerért is meg lehet kapni), azért egyáltalán nem bántam meg, ha nem tehetem meg, hogy lecseréljem és az elkövetkezendő 10 évben így helytáll, egyáltalán nem fogom bánni ha megmarad.
Hibalista
- 6.5 év alatt (mióta nálam van) 1X (!!!) romlott el, a váltóban a 4 bot (vagy mi) közül az egyik eltört, ami anyagbeszerzéssel, szereléssel és jattal együtt 5.000.- forint volt
Ide hordtam szervizbe
Magánszerelő
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 32000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
