A család büszkesége, Piroska!
Szöveges ítélet
Nagyon hálás jószág, feleségemtől a Piroska becenevet kapta mivel gyönyörű metál vérvörös, ráadásul Tonik kivitel a különleges, kicsit hivalkodó belső szinekkel és kárpitokkal, a biztonsági övek követik a szinkavalkádátot, van aki csak a zölddel akarja bekötni magát és csak oda ül.(Bal első ülésnél van, általában én ülök ott.) Persze ez csak hóbort. Nyáron 6l/100km, télen sajnos felmegy 7-re a fogyasztás a téli gumik miatt, a Michelin Energy-vel 5,5-6l. Nagyon jól pakolható, a hátsó ülés alját kivéve nem kell bántani a mélynyomót, a zene is megmarad a jó Hi-Fi-vel (Blaupunkt) A tetőcsomagtartón még kb. 50 kg cuccot lehet rögzíteni biztonságosan, persze ilyenkor nem lehet száguldozni 130-al a pályán. Kész teherautó! Vonóhorgot már nem biztos, hogy szívesen venné. Biztos van jobb és kívánatossabb autó a piacon, de az ár/érték arányban a 2000-es év autóinak egyik legjobb darabja. Lehet, hogy még megtartom egy vagy két évig, de a következő tulaj is remélem boldogan fogja használni évekig.
Hibalista
- Első fékbetéteket és féktárcsákat a második vizsgára ki kellett cserélni, de ez szerintem normális kb 40000 km környékén. Utána nagyon jó lett a fékhatás, szépen adagolható. Kb 24000-ből megúsztam, plusz a vizsga 20000 Ft.- az autóklubnál. Két motorolajcsere szűrővel+egy váltóolajcsere kb 28000 Ft.- 4 gyertya csere 5000 Ft.- légszűrő csere 1200 Ft.- Egyébb még nem volt, kop-kopp..
Ide hordtam szervizbe
Saját javítás, autószerelő létemre nem illik szervízbe vinni!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 6000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 38000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | AX 1.4 Diesel | Következő autója? | Szuzuki SX4 majd ha lesz |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
