A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Nemo (2008)

Nemo 1,4 HDI XTR 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

1,4 HDi XTR 2008 Nem szép, de jó, megbízható

Szöveges ítélet

Ha jól tudom, az XTR felszereltség a legmagasabb. Nekem fontos volt az autóválasztásnál: kényelem, klíma, vonóhorog. Kényelmes elől és hátul is, viszonylag magas az üléspozíció (az XTR 2 cm-el emeltebb hasmagasságú). Nagyrészt autópályán használom (kb 300 km egyszerre), kb. 6 liter körüli a 100 km-enkénti fogyasztás, a sietéstől függően - 115 km/h körül 5,7 liter, 130 körül kicsit 6 felett. A családban van kisebb autó szintén 1,4 HDi motorral, az kb fél literrel kevesebbet fogyaszt. Nagy szélzajt csak feltett tetőcsomagtartóval hallottam. Nálam eddig igazolódott az 1,4 HDi megbízhatósága, több mint 2 év alatt jöttek össze a jelzett hibák - kb 33,000 km-t tettem a kocsiba. 6 hangszórós rendszer jól szól. Jó a gumimérete, mivel az 5 db négyévszakos középkategóriás gumi 67.000 Ft volt. Nem várom meg olajcserével a 30.000 km-t, kb. 15-20 e km-nél cserélek, és eddig nem kellett utána töltenem, pedig 303.000 km-nél járok. Számolni kell azzal, ha utánfutó (vagy akár csak egy védőkupak)van a vonóhorgon, nem nyitható a hátsó ajtó (enyém kétoldalra nyílik). A könyöklő csak pihentetésre való, a kormány nem érhető el onnan. 175 cm, 115 kg vagyok, jól elférek az ülésben. 2018 év végén vettem, most 2021 elején is kb ugyanannyiért hirdetnek ilyesmiket.

Hibalista

- Generátor - 75 eFt a felújítás Bp-en maszeknál (nem sokkal lett volna több a gyári felújított cserés, de gyorsan kellett intéznem). Helyzetjelző izzó, H4-es fényszóró izzó, rendszámtábla megvilágító izzó párszáz Ft-os tételek. A vezető ülésfűtés kapcsolója nem marad lent, még nem foglalkoztam vele. A pótkereket nem lehetett leengedni, levágtam a tartó fémhuzalt, azóta a csg tartóban van.

Ide hordtam szervizbe

Helyi maszekok Mátészalka környékén, mindkettő teljesen OK.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Bp-en maszek generátor felújító - már több mint egy éve jól működik, de a gyorsaságnak ára volt. Egyszer hibakód kiolvasás Nyházán márkaszervizben - több óra volt a hibájukból, de a végén ingyenes lett ezért.

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2008
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 270000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 33000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Tacuma 1,6 SX LPG üzemmel Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Nemo 2008 (2008)

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)