A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Jumpy (2007)

Jumpy 2,0 HDI 120 8személyes 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

kényelmes busz, de teherordónak se utolsó

Szöveges ítélet

Az előző expertemet ,cseréltem erre, mert igen jó áron kaptam / szalon autó+válság / habár ez gyakorlatilag az előző utódja , mégis meglepően hatalmas a különbség méreteiben , és kényelemben óriási a változás . 7 személlyel ,csomagokkal megjártam erdély / hegy-völgy /2000km-t 7,5 literes fogyasztással . ekkor kb 5000 km volt benne. Az automata ablaktörlő tökéletesen működik.Jódolog az autómata világításis .A légkondi kétoldali digitális ,és jó. Nagyon jó a szélvédő páramentesítő funkció is . Viszont van idegesítő dolog is pl. , hogy nem lehet kikapcsolni a tükőrbehajtó funkciót, tehát minden ajtó záráskór becsukja a tükröt, félek hamar tönkre megy. Idegesítő az " economy mode " , mely miatt álló motornál hiába van gyujtáson ,csak igen rövid ideig van áram a szivargyújtóban, és a rádió is elhallgat. Ezt biztos a szőkéknek találták ki, hogy ne merítse le az akksit, de hogy be kell indítani a motórt, hogy az ablakot felhúzzam ,az már dúrva .Ez az üzem mód szintén nem kapcsolható ki. RÉMES AZ ELHELYEZÉSE A BIZTOSÍTÉK TÁBLÁNAK IS . Tudnillik egyik jobb oldali nyitható rekesz mögött van , de nem ám szembe ,hanem 90 fokkal elfordítva, és így lehetelen ránézéssel megállapítani melyik rossz, biztosíték cseréhez pedig tükör és szuperhajlékony ujjak kellenének . Ugyan ez vonatkozik az első lámpatestre. Izzó cseréhez féldoboz nyugtató, és kigyúrt ujjak kellenek .
A garanciával csak óvatosan, hiszen a futóműre csak 20000 km-g van .

Hibalista

- kb 25000 km-nél a kormány összekötő szilentje miatt az egészet cserélték gariba. kb 36000 km-nél a jobbeleje kopogni kezdett,alsó gömbfej.

Ide hordtam szervizbe

citroen dunaújváros

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? expert Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Jumpy 2007

További ítéletek (11 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)