Jó kis doboz
Szöveges ítélet
Újonnan vettem. Jól megy a 120 lóerővel is. 6ban 95nél 2000 a fordulat. Olyan 140 körül 3000. Ugye mint minden dizel 1800 alatt nem igen van elemében. De el lehet vele autózni. A fogyasztás nem kevés nekem 50% várossal 8.5 literre jött ki. Viszont szoktam vele trélerezni és 10 liter fölé még úgy se tudtam vinni. Pedig nyomom neki. Az elődökhöz képest sokat fejlödött a beltér. Amúgy aki akar bele tempomatot ne rendeljen újonnan. A gyári kapcsoló 17E ft körül van és 1 óra munkadijért beleteszik. Azaz olyan 20E ft körül megáll. Nem érdemes a gyárilag hatvanxezer forint nettót kiadni érte. :)
Egyenlöre ennyi 4500 km van bent.Elvégre még 1 hónapos sincs az autó. Majd még folytatom.
Most 43000 km van bent. A fogyasztást üresen néha sikerült 7 liter közelébe tenni. Amugy a motorvédő burkolatot ami a tetején van megrágta valami állat. Szép sárga a belseje. :)
A turbo mintha kicsit hangosabban sipolna. De még mindig nagyon jól megy, nem füstöl. Olajat nem eszik egy dekát se. Igaz 10e-ként megkapja az ujat meg a szürőt. Én elf nf 5w-40-t rakok bele. Másképp minden jól működik bent. Pedig néha gyötröm rendesen.
Most 61000 km. Megy az autó gond nincs vele. 60000-es szerviz vitt anyagokkal kb 50E ft-ba fájt. Nem vészes szerintem. Plusz egy szimering csere gariba mert a féltengelynél kicsit olajpárás volt. Fogyasztás még mindig 8 liter körül. Mondjuk elég sokat városozok. Olajfogyasztás nincs. Ezt ahogy mondom. Felső nívóig fel van öntve olajcserekor, leengedés előtt megnéztem ugyanott a szint. Igaz még mindig 10E-t megyek el egy olajjal. Ja egyszer lemerült az aksi és kellemetlen volt mikor beültem és nem indult. Valószínű a rádiót hagytam bekapcsolva, mert fel lett töltve az aksi és azóta semmi gond. Másoknál olvastam hogy lassan melegszik. Nekem teljesen normálisan. Azaz télen ha kint áll kb 3-4 km finom városi araszolás után nyomja a meleget. Ha kicsit terhelem akkor 2km. Szerintem ez normális. Érdekes nekem az első izzók nem égnek ki. Az elején a gyári kiégett, azóta semmi. Azt is olvasom itt a többi ítéletnél hogy gyengének találják az 1.6-os motort. Hát aki a leggyengébb motorral vesz egy autót az nem értem hogy miért reklamál az erő hiányáért. Amúgy ez a kétezres dizel se megy 165-nél többet. Ott mintha leszabályozna. Komolyan. Addig tök jól húz, ott meg vége a dalnak. Igaz nálam ezt trélerrel is simán tudja. :)
Nagyon kedvelem a mai napig. Olyan amilyenre számítottam.
79000 km. 3 éves lesz az autó. Mostanában nem nagyon megy bele a km. Nincs vele gond. 10000-ként olajcsere, addig még mindig nem eszi. Az ajtók nekem is nem mindig akartak csukódni vagy nehezen. Egy kis zsírspray megoldotta a dolgot. De szerintem ez minden teherautóval így van. Egy első ablakot közben cseréltettem cascóra mert kaptam egy nagyobbacska kavicsot és elindult a csík az ablak széle fele.
Hibalista
- Eddig 4000 km van bent. Semmi se. Egész strapabírónak tűnik. - - Most 34000 km. Kb 7 hónapos. A kipufogo zörög valahol néha. Meg cseréltek egy lengőkart gariba mert kopogott az eleje elég rendesen. Amúgy birja. :D - - 43000 km. Kb 9 hónapos. Mostanában kicsit kevesebbet megy. - Kipufogó még mindig zörög néha. Majd elviszem valamikor ha lesz kedvem. - - 61000 km. másfél éves az autó. 60000-es szervizen egy féltengely szimeringet cseréltek mert kicsit olajpárásvolt alatta. - - 79000 km. Első ablakcsere cascóra, kavics miatt.
Ide hordtam szervizbe
Citroen Rigó. Keszthely. Nagyon jó szerviz. Csak ajánlani tudom mindenkinek.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 43000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | C3 | Következő autója? | passz |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
