A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Jumpy (2007)

Jumpy 2.0 Hdi 120le L1H1 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jó kis doboz

Szöveges ítélet

Újonnan vettem. Jól megy a 120 lóerővel is. 6ban 95nél 2000 a fordulat. Olyan 140 körül 3000. Ugye mint minden dizel 1800 alatt nem igen van elemében. De el lehet vele autózni. A fogyasztás nem kevés nekem 50% várossal 8.5 literre jött ki. Viszont szoktam vele trélerezni és 10 liter fölé még úgy se tudtam vinni. Pedig nyomom neki. Az elődökhöz képest sokat fejlödött a beltér. Amúgy aki akar bele tempomatot ne rendeljen újonnan. A gyári kapcsoló 17E ft körül van és 1 óra munkadijért beleteszik. Azaz olyan 20E ft körül megáll. Nem érdemes a gyárilag hatvanxezer forint nettót kiadni érte. :)

Egyenlöre ennyi 4500 km van bent.Elvégre még 1 hónapos sincs az autó. Majd még folytatom.

Most 43000 km van bent. A fogyasztást üresen néha sikerült 7 liter közelébe tenni. Amugy a motorvédő burkolatot ami a tetején van megrágta valami állat. Szép sárga a belseje. :)
A turbo mintha kicsit hangosabban sipolna. De még mindig nagyon jól megy, nem füstöl. Olajat nem eszik egy dekát se. Igaz 10e-ként megkapja az ujat meg a szürőt. Én elf nf 5w-40-t rakok bele. Másképp minden jól működik bent. Pedig néha gyötröm rendesen.

Most 61000 km. Megy az autó gond nincs vele. 60000-es szerviz vitt anyagokkal kb 50E ft-ba fájt. Nem vészes szerintem. Plusz egy szimering csere gariba mert a féltengelynél kicsit olajpárás volt. Fogyasztás még mindig 8 liter körül. Mondjuk elég sokat városozok. Olajfogyasztás nincs. Ezt ahogy mondom. Felső nívóig fel van öntve olajcserekor, leengedés előtt megnéztem ugyanott a szint. Igaz még mindig 10E-t megyek el egy olajjal. Ja egyszer lemerült az aksi és kellemetlen volt mikor beültem és nem indult. Valószínű a rádiót hagytam bekapcsolva, mert fel lett töltve az aksi és azóta semmi gond. Másoknál olvastam hogy lassan melegszik. Nekem teljesen normálisan. Azaz télen ha kint áll kb 3-4 km finom városi araszolás után nyomja a meleget. Ha kicsit terhelem akkor 2km. Szerintem ez normális. Érdekes nekem az első izzók nem égnek ki. Az elején a gyári kiégett, azóta semmi. Azt is olvasom itt a többi ítéletnél hogy gyengének találják az 1.6-os motort. Hát aki a leggyengébb motorral vesz egy autót az nem értem hogy miért reklamál az erő hiányáért. Amúgy ez a kétezres dizel se megy 165-nél többet. Ott mintha leszabályozna. Komolyan. Addig tök jól húz, ott meg vége a dalnak. Igaz nálam ezt trélerrel is simán tudja. :)
Nagyon kedvelem a mai napig. Olyan amilyenre számítottam.

79000 km. 3 éves lesz az autó. Mostanában nem nagyon megy bele a km. Nincs vele gond. 10000-ként olajcsere, addig még mindig nem eszi. Az ajtók nekem is nem mindig akartak csukódni vagy nehezen. Egy kis zsírspray megoldotta a dolgot. De szerintem ez minden teherautóval így van. Egy első ablakot közben cseréltettem cascóra mert kaptam egy nagyobbacska kavicsot és elindult a csík az ablak széle fele.

Hibalista

- Eddig 4000 km van bent. Semmi se. Egész strapabírónak tűnik. - - Most 34000 km. Kb 7 hónapos. A kipufogo zörög valahol néha. Meg cseréltek egy lengőkart gariba mert kopogott az eleje elég rendesen. Amúgy birja. :D - - 43000 km. Kb 9 hónapos. Mostanában kicsit kevesebbet megy. - Kipufogó még mindig zörög néha. Majd elviszem valamikor ha lesz kedvem. - - 61000 km. másfél éves az autó. 60000-es szervizen egy féltengely szimeringet cseréltek mert kicsit olajpárásvolt alatta. - - 79000 km. Első ablakcsere cascóra, kavics miatt.

Ide hordtam szervizbe

Citroen Rigó. Keszthely. Nagyon jó szerviz. Csak ajánlani tudom mindenkinek.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 43000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? C3 Következő autója? passz
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Jumpy 2007

További ítéletek (11 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)