Francia meglepetés
Szöveges ítélet
A kocsi mindennapos használatra lett vásárolva úgy nevezett munkakocsi. Teljesen újonnan lett vásárolva egy alap felszereltséggel ami elég szegényes volt itt gondolok arra, hogy volt benne légkondi meg két elektromos ablak meg elektromos tükör ami fűthető de pl. nem volt rajta antenna és még a hangszórók kábelei se voltak kivezetékelve.
A kocsival 20Ekm-enként voltam szervizben mert a szerviz közölte hogy erősen igénybe vett kocsi így a szervizintervallum 30Ekm-ről 20Ekm-re csökkent ez az ajánlott.
190Ekm-nél kellett először a kocsihoz hozzá nyúlni akkor kellett benne stabilizátor rudat cserélni. a szerviz felajánlotta az hogy olcsón megcsinálja átszilentezéssel de az 3 napot vett volna igénybe. Mi sajnos annyit nem állhatunk. Majd a következő gond 230Ekm-nél jött elő az a fránya kettős tömegű lendkerék 300EFt de ebben minden benne van új kuplung szett és egyéb nyalángságok.
Jelenleg 266Ekm van a kocsiba semmi baja reggel indul és a napi kis 400-600km-ét szépen gond nélkül megteszi csak itatni kell. Utólagosan lett a tempomat beleszerelve ami nagyon hálás dolog és 20Eft-ért bele is szerelték ajánlom mindenkinek.A klíma hűtő azért lyukadt ki mert a szerviz szerint a hónedv megtapadt a hűtő oldalán és kilyukasztotta 3 év alatt ez szerintem egy kicsit gáz mert ha az a sónedv be tud oda jutni akkor egy egy kocsi mosás alkalmával ki is lehetne onnan mosni szerintem.
Hibalista
- Stabilizátor rúd - Kettős tömegű lendkerék - Klíma hűtő - EGR szelep
Ide hordtam szervizbe
Citroën M5 Center
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2011 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 266000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | l |
Előző autója? | transit connect | Következő autója? | transit connect SAJNOS |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.2/10) |
