A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Jumpy (1994-2006)

Jumpy 2.0 Hdi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ösztövér versenyló vagy turbocsacsi?

Szöveges ítélet

Céges autóként használom, télen-nyáron, hóban-fagyban. Olvasva a többi véleményt, nekem vagy szerencsém volt a futóm?vel, vagy ki tudja... Lényeg, hogy most, 200000 km-hez közel kezdett el valami kopogószellem zajongani. Eddig semmi gond sem volt. A gyári gumik is elég szélesek (205/65 x 15), függetlenül a relatíve magas kasztnitól jól kanyarodik, stabilan ül húzós fordulókban is. Meglep?en fürge, 15-16 alatt fönn van százon, kimondottan személyautósan vezethet?. A magasabb fülke miatt kiválóan átlátható a forgalom. Megállni is jól lehet vele, az els? fékek tudják a dolgukat (h?tött dupla féktárcsák), a hátsó dob meg tud, amit tud. Mivel furgon, lemez van a raktér és a cockpit között, ezt gyorsan fölf?ti (ha már meleg a víz, mert azért Hdi), és a gyári légkondi lenyomja 25 fokra rekken? nyáron. Alapjában véve jól élhet? a szekér, ami gond van/volt vele, részben tudomásul veend?, részben szerencse. Szóval, az ékszíjtárcsa. Egy hosszabb út el?tt jelentkezett (mák!), meló helyett szerviz, onnan már csak gyógyultan távozott. A kuplung 160000-nél mondta be az unalmast, szerencsére szintén nem a világ másik végén. A fogyasztása er?sen jobbláb függ?: 100-110-ig 7 l elég neki, 120 körüli tempónál 8-ig fölmehet, 150 környékén fölülr?l veri a 9-et. A motor nem különösen foglalkozik vele, megy, amíg tapossa az ember. Jól vezethet?, hosszú távon aránylag kényelmes, kicsit rövid az ül?lap. Ez a vezet?ülés. A jobb egy, az egészen más tészta. A raktéri lemezfal miatt nem állítható a mitfahrerülés, a háttámla szöge viszont nagyon vacak. Rövid az ül?lap, kicsi a hely a térdnek ahhoz, hogy az utas kényelmesen lentebb csúszhasson. Szóval azt szokni kell. A három személyes változat max 130 cm-es magasságig ülhet? középen, utána már ott a váltó. Más kérdés, hogy a miniszoknyásokat csak oda szabad ültetni, és nem kell magyarázkodni, miért nyúlkál a sof?r.:). A másik, amit szokni kell, az ABS. Mivel még a gyári lengéscsillapítók vannak benne, már néha pattog. Csinálta ezt új korában is, de ritkábban. Kimondottan vacak úton fékezéskor (macskak?,lámpa el?tti gy?r?dés) a kerék megpattog, a hülye ABS meg azt hiszi, meló van, és nekilát dogozni. Volt már egy-két meglepi emiatt, szerencsére volt id? korrigálni.
A raktere jól pakolható, mi kértünk hozzá balra is tolóajtót. Így minden elérhet?, rámolni is könny?.

Hibalista

- ékszíjtárcsa (100000)
- kuplungszet (100000)
- mágnesszelep (8000)
- féktárcsa 35000/db
- kis szerviz 40000
- nagy szerviz 60000

Ide hordtam szervizbe

Citroen ?rmez?

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2001
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 185000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Scudo 1.6 Következő autója? Citroen Jumpy 2.0 Hdi 16V
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Jumpy 1994

További ítéletek (17 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)