A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Jumper (2014)

Jumper 2.2 HDi 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

A szállító

Szöveges ítélet

Újonnan kaptam a cégtől egy 2014 es Jumpert. Szállítóként dolgozom ezért kellet egy nagyobb haszonjármű. 2.2 HDi motor dolgozik benne, ami az átlagos használatra alkalmas. 1700tól kezd el húzni, de valamiért 3200 fölött már nem ilyen fürge.A váltó kemény a fokozatok se nem a megszokott dízel autós, mivel elég rövidek... 30 tól 3ast, 65 től 6ost nyugodtan lehet pakolni.
Futóműve dícsáretreméltó, nem pattog és jól fekszik az úton. Hosszas vezetés után is kényelmes, semmi derékfájás. Utastere nagyon praktikus, sok a hasznos rekesz. Műszerfal közepen van egy hasznos jegyzettartó, az üllés lehajtható asztallá. Ennél a modelnél végre felármentes a nappali menetfény. Öv hiányát idegesítő 120 decibellel visító hang kíséri... kikapcsolni nem lehet. Még egy kellemetlenség, hogy álló helyzetbe járó motornál is blokkolja a raktér ajtóit. Nagyobb városokba nem igen alkalmas, nehézkes vele a parkolás.

2015.3.29
Jelenleg 35000km van benne. Kíméletlen bejáratás után, ennyi kilométernél úgy kormol, mint egy 25 éves TDi. Ha továbbra is ilyen őrült módján hajtom, lehet idén motorcsere. Hidegindításnál olyan a hangja, mint egy öreg Áviának. Ennek ellenére meglepően jól megy, a váltó még mindig Dáciásan fos. ESP nem sokat ér, gyakran megcsúszok vele. Körforgalomban a fara megakarja előzni az orrát...
Gyári hangalak elég jól szólnak. Nem egy csajozós gép, de érdekes érzés 20 évsen dübörgő hangerővel megjelenni a disco előtt :)

Szervórásegíttés gyenge, nehezen forog a kormány. Fogyasztása városban 13 liter. Autópályán 130nál is 13 liter. Bridgestone abrocsokon fut, de ilyen tempónál szinte elviselhettlen a zaj. Telefont még kihangosítva is alig hallom. Második autóm egy 1.4 es Fabia sedan. Jumpert sokkal jobban szeretem, jobb vezetni, kényelmesebb, jobban megy.

Hibalista

- Nagyon kormol

Ide hordtam szervizbe

Bécs - Danubia Auto

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2014
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Fabia 1.4MPi Következő autója? BMW 320d
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Jumper 2014

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)