PSA gyöngyszem!?
Szöveges ítélet
Masterből ültem át az új Jumperbe. Kinőtte a vállalkozás, maradtunk volna a Renaultnál,de nem volt 13m3-nél nagyobb rakterük felépítményest meg nem akartam. Ez egy 15m3-es L4H2. Alapfelszereltségen kívül fűthetőtükör,tolatóradar,erősített hátsófelfüggesztés. Raktér szigetelve, 3.5kWos raktérhűtő(élőállatszállításra használjuk). Masterhoz képest talán lomhábbnak tűnik. Összességében meg vagyok vele elégedve, néhány apróságtól eltekintve. Tolóajtót havi rendszerességgel kell állítgatni, h ne jelezzen az ajtónyitás. Folyamatos izzócserék. Hátsóajtó lemeze reped a zsanérok mellett. Fogyasztása viszont jobb a Masterénál. Persze amíg nem sz*rik be az EGR, mert akkor +2liter. Eddig kb. ennyi, ha lesz még vmi, akkor folytatom...
Hibalista
- Izzók heti rendszerességgel - EGR szelep - hozamszabályzó - raktérajtó reped a zsanérok környékén
Ide hordtam szervizbe
Auto-Largo pécs érezhető náluk is a válság most már kezdik megbecsülni az ügyfelet
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
Kaposvár-car kaposvár kritikán aluli kókler,hozzá nem értő szerelők. A 40000es szervíz náluk az olajcseréből áll, diagnosztika nélkül még a szervízperiódust sem nullázták. Megbeszélt időpontra érkeztünk, 1,5órát csúsztak!!!
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 85000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Master | Következő autója? | Crafter |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
