Jó áron jót!
Szöveges ítélet
Még csak ma hoztam el a kocsit a szalonból,de mivel még senki nem írt gondolom írok rolla pár sort! Mielött megvettem, ki sem tudtam próbálni,de nagyon jó ára és a gazdag felszereltsége miatt döntöttem mellette! az enyém a legkisebb változat, de még így is hatalmas,kényelmesebben elférek benne mint a korébbi 2002 es transoitomban, kicsivel kényelmesebb si talán, de ezt 200 megtett kilóméter után nem tudom állítani, sé káér is lenne! Mivel ilyen nagyon keveset menntem vele a motorerőt sem tudom igazán jellemezni, mert 90 fölé nem is hajtottam:P bejáratós,d a fogyasztasa így sem tűnik soknak, erős is, eszméletlen nagy, és szerintem gyönyörű szép,modern külső és belső jellemzi! nem tudom h milyne lehet a 100 lóerős változat, de sztem kell a 120ló meg a 320nm,és ehhez már sebességfüggö szervo is jár sztem ez megér plusz 300 ezret, a hatsebességes váltorol nem si beszélve, és állítolag a fogyasztasa, sé kihasznalhatósaga is jobb lesz ezáltal!
Az autó jól fel van szerelve, abs, központi zár,klíma,el ablakok,cd rádió stb stb, nem egy s merci, de szerintem bőven elég!az autó szinte személyautós, és a konkurenciához képest legalább egy milióval olcsóbb! annyira rossz csak nem lehet:)
Ígérem ha belehajtottam, persze csak óvatosan, párezret írok még,d sztem ha valaki kisteher vásárláson gondolkozik nézze meg, ne vessse el egyből mert francia,pár éve én sem gondoltam volna h francia kocsim lesz:)
Az idő múlásával egy pár kiló,éter belegurult, biztos van aki többet megy, de mi inkább magáncélra hasznaljuk mint sem fuvarozásra. 14 000 km felett nem sok rosszat tudok rolla írni, a fogyasztása egész jó, persze nagyon óvatos használat mellett és 60 70 % országúti járatnál. A jobb ajtó felöl valami kis nyikorgás hallatszik néha, fogalmam sincs h mitől, télen pedig a tolóajtó ad ilyen hangot. Egy kis szilikonsprével a probléma azért orvosolható valamilyen szinten.
Szerintem jó a menetteljesítménye a kocsinak, nagyon könnyű vele városban, szűk utcákban si furikázni, csak a klíma azért eléggé visszavesz az erejéből, ami sztem elég vicces egy 2200 ccm - es , 120 lovas kocsinál.
Amúyg szeretem az autót, minden jól működik rajta, remélem, h ez így is marad.
És még mindig nagyon tetszik, bár nem bánnám ha nem fehér lenne:P
Jah, és még egy gondolat a végére!
Több ismerősöm , barátom is ilyennel jár, csak különbőző méretűekkel, más motorokkal. Ők komolyabb igénybevételnek teszik ki mint mi, nem ritkaa napi 5-700 km sem, heti 6napon keresztül, és mindenki maximálisan meg van elégedve a gépekkel, nem értem a többi ítélkezőt, de sajnálom őket.
Hibalista
- Nem volt vele még komoly probléma, bár sztem ez teljesen normális. Egysz visszahívták a szervízbe valami ellenőrzésre, egyszer pedig én vittem vissza , mert a raktérburkolat nem a legprecízebben volt megcsinalva(nem gyári a felső rész), kicsit hangos volt rossz úton, de orvoslták.
- Épp ma fogom bevinni szervízbe, h nézzék már meg miért nyikorog az első fék, remélem, nem marta meg a tárcsát vagy hasonlók, csak valami kis apróság...
Ide hordtam szervizbe
Kecskemét citroen, Citroen Truka, Jászberény
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 14500 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Transit | Következő autója? | ?? |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
