Sprintel?, robosztus
Szöveges ítélet
Az autót csereautóként kapta a cég, aminek a sof?re voltam, az el?z? gép egy 1.9 es volt ami borzaszto lamha. Semmiféle el?zésbe nem lehetett vele belekezdeni, ehezképest a 2.5TD egy verseny autó volt.. rettenetesen örültem neki, ez már 120al is tudott repeszteni (rakottan 1,5-2t), míg az 1.9 -es üresen is csak 100-110.. Nem sokat hajtottam, így nem is jöhetett ki rajta sok hiba, de ennél a modelnél is megfigyelhet? volt két betegsége a típusnak: izzók kiégtek, kilincsek eltörtek. Városban üresen borzasztó jól gyorsult, pirosnál még versenyezni is mertem vele 1-2 személyautóval (nem is rossz eredménnyel). Amiért is írom ezt a véleményt az az a megállapítás, hogy ez a régebbi modell (2002 el?tti, vagy hogy is van a kaszni válltás) sokkal jobb mint az új! igaz fogyasztásban és szervíz kölcségekben nem tudok állást foglalni, hisz azt nem én állom. De a bels? tér jobb! A m?anyagok, és az illesztési hibák sokkal rosszabbak az újban pl.: kicsi a kormány és csúszik, a kormány mögötti résbe beejtettem a tollamat els? nap és azóta sem tudom kiszedni.. :), váltó állása nem egyértelm? és csúszik, menetlevélnek nincs normális helye, meg ahogy a kollégám mondaná "zörög még a kurva anyja is benne". Ezért a véleményem a 2.5TD régi szériáról: azóta sem készült jobb (vagyhát talán csak az IVECO Dailly, "de ez már egy másik történet :)" )
Hibalista
- kilincsek
Ide hordtam szervizbe
Qualite Szolnok
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | Boxer 1.9 | Következő autója? | Peugeot Boxer 2.2 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
