A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Jumper (1994-2005)

Jumper 2.5 TDi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Munkatárs

Szöveges ítélet

Alapvetően szeretem mert nagy a raktere és ezzel a motorral már jól megy.
Jelenleg 2018-at írunk, és nem szabad elfelejteni, hogy ezek már kb 20 éves autók, akkora futásteljesítménnyel amit el sem tudunk képzelni. Aki ilyet vesz és ilyen méretűt (az enyém maxi, hosszított magasított) az nem azért veszi mert hétvégén elmegy vele a tesco-ba, hanem mert szüksége van rá, megpakolja mint az állat és sokat megy vele, mert munkaeszköz.
Amikor ezek az autók fiatalok, szinte mindegyikkel külföldet járják és széttapossák, mikor már belföldi használatra kerül már szinte túl vannak az életciklusukon. Szóval ilyen korukra már minden elkopik rajtuk és folyamatosan szervizelni kell őket, de aki ezt felfogja és karban tartja a gépet, annak jó lesz, mert ezek azért elég strapabíró gépek, munkára vannak tervezve.
Aki nem tudja, ez valójában egy olasz tervezésű autó (Fiat Ducato), csak PSA Peugeot-Citroen motor van benne és teljesen egyezik Peugeot Boxer-el.
Nagy hátránya, hogy kevés szervizbe fér be, mert nehéz, hosszú és magas és hogy sokan szaktudás nélkül össze-vissza kókányolják, amitől megbízhatatlan lesz. A méretéből adódóan nem Suzuki árban vannak hozzá az alkatrészek, de azért ki lehet bírni.

Összességében szerintem jó autó ha karban van tartva és költve van rá, azt eléggé meghálálja.

Hibalista

- mikor megvettem eléggé lepukkant volt, mert az előző tulaj külföldre járt vele és csak hajtotta, semmit nem javított rajta, így rám várt a felújítás - Mikor megvettem már 20 éves volt, az első emelési pontok egy rúgásra kiestek, ezt megcsináltattam, kerékcsapágyak is tropák voltak, gumikat cseréltem, pár apróságot és használtam 4-5 hónapig lényegében probléma nélkül. Elromlott az ablaktörlő motorja, azt is cserélni kellett. - Csöpögött az adagolónál a gázolaj, elvittem adagolóshoz Csomádra, ott felújították az adagolót, de a vezérműszíjnál valamit elrontottak, lelazult a szíj és szétverte a motor saját magát. Felelősséget természetesen nem vállaltak, került bele egy másik motor, ezzel erősebb is egyébként, jelenleg itt tartunk.

Ide hordtam szervizbe

Adagoló Szervíz Csomád (Matyóka). Elrontották az egész motort, mert a vezérműszíj teljesen lelazult, felelősség vállalás nincs, ahogy számla és munkalap sem. Mindenki sztárolja őket, hát engem nagyon átvertek. Ha lehetne nullát vagy mínuszt adni, azt adnék.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Furgon City. Értenek hozzá, de nem olcsók, valamit valamiért

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1996
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója? Jumper
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Jumper 1994

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)