A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Jumper (1994-2005)

Jumper 2.8 HDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mindenki fikázza, hadd dícsérjem egy kicsit :)

Szöveges ítélet

Miel?tt vélermény nyilvánításra adtam a fejem, elolvastam a többiek álltal írt "ítéleteket" A rossz dolgait, amit ítél?társaim felsoroltak, nem tudom alátámasztani. Lomha lenne ? Számomra nem. Jó, tény, hogy ez egy 2.8 as turbos HDI motor, ami üres állapotba 170 el képes repíteni az autót, kettes fokozatból, alapjáraton, minden probléma nélkül indul, és az extrákat se feledjük, elektromos ablak, abs, szervó, klíma mp3as autórádió (nem egy márkátlan c@r) központi zár, inmobiliser.
Egy informatikai, és er?sáramú hálózatokat telepít? cégnél dolgozom, és ott haszálom ezt a csodát. Soha nem hagyott cserben, hosszú távon is kényelmes mást heterautókhoz képest, még halk is, megrakodtan is minden er?lködés nélkül tartósan 150 es tempóval lehet vele közlekedni, a 10% os emelked? 4. fokozatban nem akadály neki (nem nagy teherrel)
?sszességében meg vagyok vele elégedve, és ezt mi sem bizonyitja jobban, hogy ez már a 3. ugyanilyen teherautó a cégnél.

Hibalista

- Mivel egy tavaj decemberben vásárol autóról van szó, nem tudok hibákról beszámolni. De mivel van összehasonlítási alapom (a cégnél ahol dolgozom 3 éve ugyanezt a tipust használjuk) arról tudok irni, hogy mi romlott el. Ajtók, nagyobb sebességnél, befütyül a szél, 140 km/h felett az újba is. Zárak, amit a citroen márkaszervízben nem hajlandók cserélni, mert állításuk szerint, Fiat zárakkal van szerelve, és ?k nem tudják beállítani az inmobilisert. + éva alatt ez, most jon el az ideje a 3. szélvéd? cserének, ami spontán repedés eredménye. A váltókar is egyszer a kezembe maradt, egy lenületesebb váltás nyomán. És az izzócseréhez ki kell bontanmi a lámpát a helyér?l, nem épp el?nyös

Ide hordtam szervizbe

Citroen Wallis

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 6600
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? dyna Következő autója? jumper, mercedes vito
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Jumper 1994

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)