Egy nagy szeretnivaló trágyapumpa
Szöveges ítélet
Ezt a ganaj francia tepsit 3 éve gyilkolom szinte minden alkatrészt kicseréltem a futóművében aztán egy tapasztalt tirautós mondta hogy csak minőségi alkatrészekkel pótoljam a hibásat és azóta lényegesen jobb a tapasztalatom, így már bírja a strapát. A motorja
elnyűhetetlen, nem eszik egy csepp olajat sem, csak menni nem akar 120-nál többet gyorsulásról pedig nem beszélhetünk mert ezt az adatot nem ismeri, 80-nál nyomsz egy fúrót és nem történik semmi majd elszívsz egy cigit és talán már 90-nél tartasz. De nem hagyott ott soha sehol nem döglött meg rajta semmi menet közben (kopp-kopp), reggel beleülök, ha kell a sarki boltig megyek, ha kell Münchenbe.Fogyasztása 10 liter üresen is meg 15 mázsával is.Összeségében nem lehet rá rossz szavam mert tökéletesen kiszolgál az apróbb kellemetlenségektől eltekintve nem rossz autó ha nem tudnának megelőzni a babettások biztosan rajonganék érte, így csak jól elvagyunk egymással.Ajánlani inkább a ducattót ajánlanám mindenkinek mert eben guba mind a kettő csak a duci motorja olasz, és lényegesen olcsóbb hozzá az alkatrész (pl:jumper vezérműszíj készlet 110000 komplett, az olaszoké a fele)
Hibalista
- Folyamatos futóműkarbantartás.
Ide hordtam szervizbe
Ezt a kocsit nem vagyok hajlandó szerelőhöz vinni, mert egy 15000 forintos 1colos 22-50ig és egy 8000 forintos 3/4 colos 6-19ig dugókulcs készlettel és egy 1000 forintos eldobhatós villáskulcs készlettel szinte bármit megjavítok rajta egy délelött alatt.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 99000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 78000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Iveco vagy Sprinter |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.8/10) |
