A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Jumper (1994-2005)

Jumper Jumper 2.0 HDI 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Azért a latinok nem hazudtolják meg magukat

Szöveges ítélet

Hát érdekesen alakult a mi kis közös sorsunk:
Új vállalkozásba fogtam 2002-ben és ehhez kellett egy tgk.
kapóra jött, hogy éppen akkor volt modellváltás és Citroen-éknál 650.000 mínusszal árulták a Jumpereket akciósan raktárkészlet erejéig. Régi kaszni, új szívvel, 2002 forgalombahelyezéssel, de 2001-es gyártással.
Sajnos már csak a rövid és magas azt hiszem 27CH típus maradt abból is csak ABS-szel szerelt, de a mínusz kedvezmény meggy?zött.
Nagy boldogsággal vettem át Nagyéktól a Könnyes Kálmán krt.-on. ( Azért egy magnót még betehettek még volna extraként ha már otthagytunk bruttó 4 millát.:-(
25000 km.-ig boldogság a köbön de akkor franciás izgalomba mentünk át:
Kezdödött azzal, hogy egy reggel a kocsiba beszálva konstatáltam, hogy nem látok hátra. D?lök jobban hátra, hátha akkor jobb, de semmi. Az ok lelopták mindkét küls? tükröt Budán a Löv?ház utcában a Mammut mellett egy éjszaka alatt.
Két új tükör 11000/db Iharoséknál kedvezménnyel, amúgy bontva 19000-et mondtak. (Nem mondtam szerencsére egy francia autókra specializált alkatrészescégnél dolgoztam, így alkatrészek nagykeráron vannak, dehát nem lehet mindenkinek ilyen szerencséje:-)
Másnapra brutál ragasztóval úgy beragasztottam, hogy oldalra borulva lehet megállna a tükrön. Igaz, ezáltal elszállt a a tükör behajlíthatósága. Következ? éjjel megint piszkálták, de nem bírták elvinni. ha-ha.
Rá egy hónapra érdekes surlódó hang az els? futóm? fel?l.
Nem foglalkoztam vele különösebben, de csak levettem a kereket mikor már folyamatosan szólt.
Eredmény a jobb oldali keréknél a féktárcsa, mint a bakelit lemez és fékbetét nuku. A baloldali kerék illetve féktárcsa, ezzel szemben mintha zsírúj lenne.
Sajnos az egy év garancia lejárt, de hát úgy éreztem ebben nem lehetek hunyó, irány Citroen Nagy ahol 7500 pénzért megállapították, hogy ez valóban elkopott és nem rendben lév?, mivel nem tudok úgy fékezni, hogy csak az egyik oldalra. De hát ?k semmit sem tehetnek. Mondtam, hogy én se tettem. Irány Citroen Hungária 2-3 hónapos huzavona után ( 1. semmit sem fizetnek, 2. csak a fékbetétet, 3. csak a fékbetétet és féktárcsát, 4. csak a fébetétet és féktárcsát és féknyerget, de szerelést nem)
Végül már megunták az arcom illetve, hogy írok a személyesen André Citroen valamelyik leszármazottjának csak kifizettek mindent én meg adtam képzeletben egy ötöst Szent Antalnak hálából. A m?tét végköltsége 200.000 pénz lett volna.
70000 km-ig csend 10 literes átlagfogyi, ami nagy óvatossággal lemegy 9 literre.
Csak a kopó alkatrészek megnyugtató nagyker áron.
( Szür?k gyári beszállítótól 2000-3000-ért, fékbetét 5000 stb.)
70000 km-nél kis gebasz: Romániában a Jóisten háta megett elrepedt a vezérm?szíj feszít? görg? sajna nincs utángyártott Gablini m?vek Peugeot csereszabatos Boxeré bele. Romániában inkább le sem írom, hogyan ideiglenesen orvosolva. Hazáig folyamatosan rózsafüzért csókolgatva és tibeti imamalmot pörgetve, miközben a kolléga hátul Mekka felé imádkozott a raktérben.
Ett?l eltekintve azt hiszem csak a kötelez? cserék. Legutóbb 110.000-nél szélvéd?csere és 120.000 km-es el?rehozva. ?szintén szólva a szélvéd? már 35.000-nél berepedt, de nem volt a látómez?ben és elporoszkáltunk vele eképpen.
Most 120.000 körül járunk és picit félek, mert néha indokolatlanul megemelkedik a fordulatszám és tartósan felpörög. El kéne vinni, mielött nagyobb gáz lesz.

Szeretem, mert kényelmes. A kartámla nem butaság, de az ABS az igazi. Szeretek elnézelödni. Korral jár, 25 leszek...
Eddig minden belefért, amit akartunk sosem volt megalkuvás.

Ami rossz a hibákon kivül:
-Az oldalsó raktérlemezek szerintem préselt kalapcsomaglópapírból vannak neolux-szal lefújva. Ha nekiszáll egy egy kigyúrt lódarázs behorpad + viszi a fényezést is. Belülr?l 12-es OSB-vel ajánlatos gusztusosan bélelni.
-Az oldalsó tolóajtó zsírellátása központilag nem megoldott érdemes 50.000 megzsírzani különben Fekete Laci sem tudja behúzni.
Ha még eszembe jut hiba beírom.



Hibalista

- 25000 km fékbetét,féktárcsa, féknyereg csere garanciális
- 70000 km vezérm?szíj görg? (állítólag gyári hiba, ára, mint a km.)
- Kerékagycsapágy 80000 km 50000 pénz, mert els?re nem jól lett betéve és 2 hét után újat kellett venni.(Persze az autószerel? (nem Valér!) és SKF egymásra mutogatott én meg szívtam.

Ide hordtam szervizbe

Valér
18.ker

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Talán a Citcar Szentendre.
(Bár ezzel biztosan sokan fognak vitatkozni, nekem bejött, egyszer voltam)
Mit csináljak, nyaralt a Valér a kocsi meg kellett:-)

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója? Minden héten más.
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Jumper 1994

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)