A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Grand C4 Picasso (2013)

Grand C4 Picasso 1.2 PURETECH 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ügyes kis benzines turbós

Szöveges ítélet

Új autóként vettem, kicsit tartottam a motor teljesítményétől, alaptalanul. Ez a motor belépő szint, de szenzációs, természetesen nem egy erőgép, de normál körülmények között mindenre elég. 100 km/h-nál 2000-et forog, 130-nál 2600 körül.
A motor egyáltalán nem erőlködik, egy S-maxból ültem át (140 lovas dízel) és ahhoz képest is teljesen korrekt. Nem rossz a váltója, hosszú áttételezésű, ez már nem az a jellemző francia borzalom, mint korábban.
Kifejezetten könnyű (1320 kg), a Ford 400 (!!!) kg-val volt több, ami borzasztó sok. Igaz, a két autó futóműve teljesen más, a C4 abszolút franciás, elringat, a feszestől ez nagyon messze van.

Még csak 1000 km-t tettem bele, de van ismerős aki ilyet hajt és 200.000 km után sincs gondja vele. A motor hangja belülről nem tűnik 3 hengeresnek, inkább morgós, vicces, teljesen más mint egy 4 hengeres, de teljesen más is, mint egy toyota vagy skoda 3 hengerese. Viszont városi tempónál van egy jellegzetes búgása, ami a kis túrbós motorokra amúgy is jellemző.
A fogyasztása betartva a szabályokat 7l, persze ez alakulhat még.

Az autóról (felszereltség stb) mást nem írnék, a tesztekben minden megtalálható, kétség kivül az egyik legjobb családi autó, ár érték arányban pláne. Nem hiszem h a többiek (s-max, touran, kodiaq) 1.5-2.5m forintos többlete annyival többet érne. A Citroennél valszeg családos emberek fejlesztették az autót, hisz olyan egyszerű de végtelenül logikus dolgokat találtak ki, amit a többiek nem.

Aki ilyen autót keres, nyugodtan vegye a kis benzinessel, 5 év gari és a dízel 800e ft-tal drágább, ami hát khm, sok pénz. Nem egy erőgép, de a család borzasztóan élvezni fogja, nagyon okosan ki van benne találva minden.

Frissítés:
7000 km után -ami a legfurcsább volt elsőre- a futómű már nem olyan imbolygós, mint az elején, megszokás kérdése, mint minden. Fogyasztás: a szabályok betartása mellett sima 6-6.5 között el van, ha nagyon odafigyelek, akkor minden erőlködés nélkül 6 alatt. De pályán (tartós 150-nél) sem fogyaszt drasztikusan, akkor kb 7.8-at. Szóval ez sztem korrekt. Nekem a motor teljesítménye továbbra is mindenre elég. Többször használtuk már hét fővel, gyengének akkor sem éreztem.

Frissítés:
17.000 km után is minden normálisan működik, még jó. :) 15.800 km-nél jelezte, h olajcserét kér. A motorja szerintem nagyon nagyon jó, pörgetni felesleges, nyomatékból megoldja.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2019
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? S-max Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Grand C4 Picasso 2013 (2014)

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)