Utazásra termett
Szöveges ítélet
Használtan vettem, 58 ezer km-rel, ami alatt egyszer cserélt az előző tulaj olajat. Nem az ő hibája, a gyári előírás ugyanis 30 ezer km volt. Na, nagyjából ez pecsételte meg ezeknek a motoroknak a sorsát, ez tette őket hírhedtté.
Az enyém a kevésbé hírhedt, turbó nélküli volt, én már 10-12 ezrenként cseréltettem az olajat benne, ami ennél a motornál kötelező.
Ettől függetlenül úgy 130 ezer km után nálam is megnőtt az olajfogyasztás, legrosszabb időkben 2 l is belement 10 ezer km alatt. A szelepfedél-tömítés, majd teljes vezérléscsere ezen segített, csökkentett valamennyit.
Az autó ettől függetlenül soha nem hagyott cserben mindig biztonságban és kényelemben eljuttatott minket bárhova.
A 120 Le szívómotor kevésbé lomha, mint számítottam rá. Nyilván a sportosságnak nyoma sincs benne, de ki az az őrült, aki sportosságot várna egy családi busztól.
Szerintem ez a legjobb kialakítású egyterű a mai napig. Tágas, kényelmes, praktikus, hatalmas a csomagtartója, zseniális a kilátás az autóból, egyszerűen élvezet vele az utazás. Akinek 3 gyereke van, nem talál jobbat, ma meg már főleg, hiszen az egyterűk szép lassan kihalnak a SUV-őrület miatt. (Amiben az égvilágon semmi logika nincs)
Ha csak a szívemre hallgatok, egy új Picassóra (Spacetourer) cseréltem volna le, de már nem kell nekünk ekkora kocsi, így felesleges pénzkidobás lett volna.
Hibalista
- Hűtőfolyadék-rendszer - Hátsó lambdaszonda - Vízhőfokmérő
Ide hordtam szervizbe
Citroen VácKedves személyzet.
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Papa Szaki Autószerviz, GödöllőTHP-vel, Vti-vel csak ide érdemes.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 58000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 108000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Xsara Picasso | Következő autója? | SX4 S-Cross |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.6/10) |
