A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Grand C4 Picasso (2006-2013)

Grand C4 Picasso 1,6 HDI FAP 109LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nem rossz ám a francia, élményufo

Szöveges ítélet

8 évesen, 2. gondos gazditól átigazolt Exclusive felszereltségű (fullextra mínusz bőr - helyett velúr -, mínusz panorámatető) Grand Picasso a gépezet. Első gazdi 5 év kiterjesztett garival, második gazdi 3 évig - mindkettejük gondos vidéki -, jómagunk pesti háttérrel harmadikak. Fél év kutakodás után árérték és élményfaktor figyelembe vételével lyukadtunk ki ennél a mindig hazai volt citromnál. A felhozatal itthon majd 100%-ban a leginkább franciában, hollandban cégesként lelakott / roncsprémiumos, 300+ról 130-180ezerre visszapörgetett, körbetört, ebayról berendelt és lomtalanításkor talált xy kft. pecsétjével kitöltött szervízkönyves darabokból áll. A legtöbb km-rel meghírdetett példányként (igazoltan ennyit futott, kultúremberek tulajdonában, törve sosemsehol nem volt) újítottuk. Nagyon szerethető űrhajó, helyenként silány minőségű részletekkel (ropogó ajtóhatárolók, könnyen törőkopó műanyagok), de igazi nyugalom szigete. Nem sarkall száguldozásra - az általános forgalmi ritmusban így sem vall szégyent -, abban nem partner a "fél"automata 6os váltó. Ez egy technikailag kézi váltószerkezet, a kinyomócsapágya elektromos, így sebességváltáskor "bólogat" - egyik fokozatból a másikba kuplung automatikusan kiemel, vált, kuplung vissza - mintha te csinálnád kézivel, csak tizedmásodpercekkel lassabban. Én nagyon élvezem.
Fogyasztása nyáron klímás városban 6,5 átlag, télen több hidegüzem miatt ez 7,2, autópályán 140es tempomattal 9-10 között - 1,5 tonna 110 le-vel magas homlokfallal.
5 felnőtt vígan lötyög benne, leghátra még nem szorítottam kölyköket, így brutál nagy a csomagtartó - amiben helyet kell foglalnia egy mankókeréknek, mert a légrugó miatt nem fér fel a pótkerék alulra és nem bízom a még mindig bontatlan gyári defektjavítóban - ha új lenne, abban sem. Rugó komresszora (bontott 60-80e, új duplája) hangos és főleg (mint a városi legendában a francia elektronika) +5C fok alatt a reléje túlmelegedése (hibakód/jelenség) miatt felfújási kimaradások adódnak - 50e-ből két gátló+spirálrugó munkával kijön. Sajnálnám, mert a lufi komfortja zsír, több mázsa terheléssel sem húzza a fenekét, felszintez.
Egyszer régesrégen, egy messzimesszi galaxisban... kedd reggel sípolbiluxol a műszeregység. Teljes menetstabilizáló hiba (ABS, visszagurulásgátló, automata kézifék, kipörgésgátló), váltóhiba. Bontóban ABS érzékelő csere, hibakód marad. "Bordáskerék" letakarít, tudjon a szenzor kommunikálni, helyzet változatlan. Kerékjárati ívben jeladó csokinál szálszakadás, megjavít, hibatöröl, müködik. Váltó nem volt rossz, hibatörlés után rendben, egyszerűen beállt szervízüzemre, automatán nem kapcsolt, csak pöckölősre harmadikig.
Első utam vétel után M3as gablini, munkafelvevő haver, vezessük a szervízkönyvet mi is. Olajcsere, levegőszűrőcsere. 3000 km után erőtlen kicsit a gép. Turbocsigába belenéz (immáron Pistihaver független szerelő), rotorokat fényesre darálta a szűrőházból beleesett csavar. Telefon, "szak"szervíz számonkér, válasz: ebben a típusban szűrőházak szét szoktak esni, ezek ilyenek. Önmetszővel összemókoltuk, hibátlanul a helyén. Innentől kezdve szememben a gablini féle szervízek ottro..djanak meg, ahol vannak. A sarki "szaki"tól nemtom milyen hordós koromleégetős olajat kapok 10e-nként, de ha az az ő 300e+os audijába is megfelel, nekem is jó.
Ha veszed a fáradtságot, vételnél 10-15e-ért átnézeted és rábólint a "józsibácsi", utánajársz az alkatrész áraknak, megtalálod a szakid megfelelő szerszámokkal-türelemmel, mindjárt nem lesz az a francia olyan sz.r. Nekem eddig sikerült. Ha pár km-re kell közlekedőedény, amit ütszvágsz tankolsz leállítasz elindítasz egy nap ötször, akkor ez NEM a Te autód. Arra és a filléres fenntartásra (nem mintha eddig lapátoltam volna bele a lóvét, a feltöltőhibáról nem őfelsége tehet) ott van a benzines opel meg suzuki. Ez itt kérem öröm és bódottá, kívülbelül mosolyra fakaszt.

Hibalista

- Turbofeltöltő (174e olajcserével, felújított garret, nem új noname), ABS szálszakadás (7e), generátorszíj (10e), légrugó (bontott 20e x2, új 45e x2, de volt otthon polcon egy darab amit mellékelve kaptam előzőéktől, így 7e munkadíj), hátsóajtóablaknyitó mikrokapcsoló (12e) + itt ablaktörlőkartengely, berohad a műanyag házába (10e), eddig ennyi

Ide hordtam szervizbe

Újpest, Vécsey Károly utca, Pisti (10/10, dízeldoktor, bár kb. mindenben otthon van, abszolút hibátlan árérték arányú munkával:), LaFerCar citrombontó Dunakeszin (többen szidják, én még nem csalódtam bennük, 10/9), Újpalota Késmárk utca autóvillamosságis (10/10), M3 kivezető Gablini (10/-10)

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 213000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 620 Si Következő autója? Continental :)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Grand C4 Picasso 2006 (2006)

További ítéletek (18 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)