A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Grand C4 Picasso (2006-2013)

Grand C4 Picasso 1.8 Collection 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

Kényelmes bálna

Szöveges ítélet

Utastér anyagminősége nem a legjobb, nincs vele semmi baj, de ha hasonlítani kell a konkurenciához, akkor a Volskwagen-hez képest nem olyan jó, de mondjuk 1 Opel Zafirához képest ég és föld. Ez előtt főleg német és japán kocsink volt: BMW, Opel, Mazda, de 3 gyerekkel nem sok megfizethető alternatíva van az egyterűek között.

Ezeket az autókat néztem benzinest kerestünk mert napi 10-20 km-t használjuk:

Avensis Verso: Túl nagy, és alig van belőle. (benzines meg pláne)
Zafira: Ilyenem volt, nem férünk el rendesen, és az újabbakból alig van olyan, amiben normális számú légzsák van 5 ember számára. (ebből van sok benzines, de max 4 légzsák)
C-Max: kicsi
Renault Grand Scenic: Ismerősnek van, sok elektronikai baja van, fórumokban is panaszkodnak
S-Max: Drága és főleg dízel van belőle
Mazda 5: Csak diezel van szinte belőle, és a középső sor középső ülése nem teljes értékű.

Szóval benzines, magyarországi, leellenőrizhető első tulajdonú kocsit keresetem legalább 1.8-as benzines motorral, és a C4 Grand Picasso-t találtam fél év keresgetés után.

A gyerekek kényelmesen elférnek, a feleségem - aki vezeti -, nagyon szereti.
Érdemes arra figyelni, hogy a gyertya rendesen időben csélve legyen (60000 a gyári csere idő), de már 50000 körül érdemes utána állítani, vagy cserélni, mert egyébként nagyon lomha. A belső zajok a csomagtérből behallatszanak, azt nem igazán lehet kideríteni, hogy mi nyekereg, de eddig egyetlen egyterűmben sem volt túlságosan halk...

Égő csere tök egyszerű semmi extra.

Utazásnál simán elfértünk, a csomagtartó sem volt fullos. Kényelmes, vezetni, nem volt fárasztó benne a nyári úton vezetni.

Ár/teljesítményt nézve kiváló azoknak, aki biztonságos kocsit akar megfizethető áron.

Hibalista

- Első félév használat után: - Fényszóró égő csere, rendszámtartó feletti égő csere. - - Nem hibák, de foglalkozni kellett vele: - - - kopó dolgok vásárláskor: összes fékbetét csere (okosba 35000 ft fékolajjal együtt), illetve gumi csere, mert előző tulaj, nem nagyon pumpálta fel a kereket és ez nem igazán tett jót a guminak) - Új gumi a méret miatt elég drága 215x65xr15 cirka 30000 ft/db - - - kisfiamnak sikerült a műszerfal alá bedobnia 1 pénzt, ezt ki kellett halászni

Ide hordtam szervizbe

Citroen Wallis. Korrek szerelők. (végignéztem a kötelező szervizt és a fékbetét cserét) pénz kihalászásnál, nekem kellett megmondani, hogyan kellene a műszerfalat szétszedni. (ez nem annyira jó pont, ezért 8-as)

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 52000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Zafira Következő autója? X5
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Grand C4 Picasso 2006 (2006)

További ítéletek (18 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)