A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Grand C4 Picasso (2006-2013)

Grand C4 Picasso 1,6 HDi MPC6 Exclusive 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Családosok, kosarasok II.: A 900 km oda-vissza

Szöveges ítélet

Na. Megtörtént. A kocsi a gyári pados járatás után, most már végképp elvesztette szüzességét. Bejáratódott. Illetve, emlékezve a 307-re, meg van az első, de legnagyobb fokozat. Innentől fog még puhulni, tisztulni az autó, de már nem annyit mint most. Már kifele, amikor az utolsó autópálya szakaszról is leértünk és váltogatni kellett egy alsóbbrendű főúton a hegyek felé, már akkor éreztette, hogy már más. Az autó fürgébb lett, nem kell noszogatni, egyből válaszol a gázadásra és jó mélyről, azaz alacsony fordulatról lódítja a kasznit. A hangja is kisebb lett és a sebváltó is finomabb. Odafele 135-140 km/h és 100km/h, 6,3 átlaggal. Visszafele iszonyat szél volt végig. Jobbra balra rángatta a kasznit, sokszor meg pont szembe fújt. Tehát 130-as utazó mellett nem ment 7l alá a pillanatnyi. Végül 900 kilit mentem el 60 literrel. 110-es utazóval biztos meg lehet csinálni az 1000km-ert.

Egy kavicsot is begyűjtöttünk. Pontosabban a nyomát. Fel lett avatva a nagydarab szélvédő is.
A megálláskor jelentkező égett műanyag szag megint volt. Automata, de nem klímás fűtés mellett, amikor a lapátfordulatot ő maga állítja be. Alacsony fordulatnál jelentkezik. Ha rákapcsolom a klímát és növelem a lapátfordulatot, akkor elmúlik. Tehát valami olyan lehet, hogy lehet pluszban valami elektromos levegő melegítő cucc, ami túlmelegíti a lapátokat amikor lelassul az autó ill. a lapátfordulatszám. Meg kellene nézetnem? Még van 2 év gari. Persze szar lenne fűtés nélkül egy hétvége...

Biztos elfogult vagyok, de egy pozitív dolog ellensúlyozta azt, hogy ott kellett megint hagyni az Alpokat, az pedig a vezetési élmény. Nagyon bejön ez a hajós ringatódás, és nem zötyögés. A kanyarokra szélesen ráhasal a kocsi és csak a nagyobb sebesség mellett billen meg számomra idegenen. Szóval idővel, ahogy megismerem a verdát, ez már nem lesz fura. Nagyon kényelmes, még előrehúzott üléssel is okés, mivel nem kell kuplungolni, csak lógatod a lábad. Szinte full-ra pakoltuk a kocsit, mindenre felkészülve. Kipróbáltuk így is. A lécek miatt, ha visszük a nagyszülőket, akkor kell a csomagtartó, nincs mese. Vagy áttérünk a snowboard-ra! :O)

Hibalista

- Megvan a csomagtér világítás.

Ide hordtam szervizbe

Nagy C II.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2300
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 307 1.6i Riviera Következő autója? -
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Grand C4 Picasso 2006 (2006)

További ítéletek (18 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)