Családosok, kosarasok II.: A 900 km oda-vissza
Szöveges ítélet
Na. Megtörtént. A kocsi a gyári pados járatás után, most már végképp elvesztette szüzességét. Bejáratódott. Illetve, emlékezve a 307-re, meg van az első, de legnagyobb fokozat. Innentől fog még puhulni, tisztulni az autó, de már nem annyit mint most. Már kifele, amikor az utolsó autópálya szakaszról is leértünk és váltogatni kellett egy alsóbbrendű főúton a hegyek felé, már akkor éreztette, hogy már más. Az autó fürgébb lett, nem kell noszogatni, egyből válaszol a gázadásra és jó mélyről, azaz alacsony fordulatról lódítja a kasznit. A hangja is kisebb lett és a sebváltó is finomabb. Odafele 135-140 km/h és 100km/h, 6,3 átlaggal. Visszafele iszonyat szél volt végig. Jobbra balra rángatta a kasznit, sokszor meg pont szembe fújt. Tehát 130-as utazó mellett nem ment 7l alá a pillanatnyi. Végül 900 kilit mentem el 60 literrel. 110-es utazóval biztos meg lehet csinálni az 1000km-ert.
Egy kavicsot is begyűjtöttünk. Pontosabban a nyomát. Fel lett avatva a nagydarab szélvédő is.
A megálláskor jelentkező égett műanyag szag megint volt. Automata, de nem klímás fűtés mellett, amikor a lapátfordulatot ő maga állítja be. Alacsony fordulatnál jelentkezik. Ha rákapcsolom a klímát és növelem a lapátfordulatot, akkor elmúlik. Tehát valami olyan lehet, hogy lehet pluszban valami elektromos levegő melegítő cucc, ami túlmelegíti a lapátokat amikor lelassul az autó ill. a lapátfordulatszám. Meg kellene nézetnem? Még van 2 év gari. Persze szar lenne fűtés nélkül egy hétvége...
Biztos elfogult vagyok, de egy pozitív dolog ellensúlyozta azt, hogy ott kellett megint hagyni az Alpokat, az pedig a vezetési élmény. Nagyon bejön ez a hajós ringatódás, és nem zötyögés. A kanyarokra szélesen ráhasal a kocsi és csak a nagyobb sebesség mellett billen meg számomra idegenen. Szóval idővel, ahogy megismerem a verdát, ez már nem lesz fura. Nagyon kényelmes, még előrehúzott üléssel is okés, mivel nem kell kuplungolni, csak lógatod a lábad. Szinte full-ra pakoltuk a kocsit, mindenre felkészülve. Kipróbáltuk így is. A lécek miatt, ha visszük a nagyszülőket, akkor kell a csomagtartó, nincs mese. Vagy áttérünk a snowboard-ra! :O)
Hibalista
- Megvan a csomagtér világítás.
Ide hordtam szervizbe
Nagy C II.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 2300 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 307 1.6i Riviera | Következő autója? | - |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
