5 évig jártunk (de el nem vettem ! ) :)
Szöveges ítélet
5,5 év 142.000 km. Nem sokat értek az autókhoz műszakilag, megtetszett a modell, viszonylag nagy 7 személyes egyterűt szerettem volna, ez ár, érték, állapot arányban jó vételnek tűnt , egy fehérvári kereskedésben vettem. Kényelmes, vezetve, utazva vele, hajós, ringató érzetű kaszni, kanyarokba és erős szélben nekem kicsit instabilnak tűnt. A szekvenciális váltót szokni kell, én "manuál" módban használtam, váltásnál felengedve a gázpedált, csökkenthető a váltás ideje, "pörgősebben " is vezethető. Automatában nem szerettem, érzetre is lomhább, nyúlós érzés a váltás. Fogyasztásával voltam a legelégedettebb, az 1.6 HDI dicséretére legyen mondva. Utastere jól variálható, kényelmes, a plüss üléshuzat közepesen bírja a strapát, a bal első ülés ülőfelületének szélső szivacstömése elmorzsolódik, de úgy láttam ez ennél a típusnál általános, a kocsiból kiszállva ezen a fordul ki a lábával az ember, nem bírja jól a strapát. Az ajtók gumírozott fogantyúja viszonylag hamar kopik. Az Exclusiv felszereltségben a mókusfingtól a cimbalomszegig minden benne foglaltatik számos teljesen felesleges és használhatatlan extrával, mint pl. az illatkapszula. Az autó Xenon fényszórói szépen bevilágítják a az utat, a refivel együtt meg élvezetes a vezetés éjszaka is, ezt jól ki tudtam használni. A lámpa mozgató elektronika néha megunta, kiírta, hogy ma nincs mocorgás, kanyarkövetés, akkor az egész rendszert újraindítva magához tért. Elektronikus hibák néha előfordulnak, van ami újraindítással megoldódik, van ami egyszer csak megszűnik, dunsztom nincs mitől, ami meg maradt az meg lett csináltatva. Ezeknek ellenére az autó nem hagyott ott az út szélén, amit kellett cseréltem benne, nem pátyolgattam túlzottan, nem kapott extra törődést, tette a dolgát, elvitt A-ból B-be családostul, távoli helyekre is. Nekem előtte 3 db Xsara Picasso-m volt, azok egyszerűbb berendezések voltak, azokkal sem volt különösebb bajom. Sokan szidják a francia kocsikat, szerintem érdemtelenül, nekem sok nációból származó autóm volt, párhuzamosan is , ki lehet mindegyikből fogni jót is rosszat is, szerintem az ilyen általánosítás suta dolog. Ha tetszik vegye meg az ember, hallgasson a szívére, ha meg vacak, akkor meg például ITT jól kipanaszkodhatja magát . :) Nekem összességében tetszett, komoly bajom nem volt vele, kisebbre cseréltem.
Hibalista
- Légrúgó 4 db, kétszer egyenként, egyszer párban cserélve, turbó felújítás 180.000 km körül, FAP folyadék, vezérműszíj inkább km/idő előtt (hátha nem valós a km) aksi, futómű és kopó alkatrészek, 5 év, 140.000 km alatt tolerálható mértékben, összegben. Volt még pár kisebb hiba de biztos nem volt túl drága, ha nem emlékszem rá :)
Ide hordtam szervizbe
Beleznay autó BudaörsKorrekt szerviz, normál árak, elköltöztek.
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Nánási szerviz 11.kerKorrekt szerviz, normál árak, nem csak PSA-val foglalkoznak.Eddig mindent megoldottak. Ajánlom.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 94000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 142000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Xsara Picasso | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.1/10) |
