A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » DS5 (2011)

DS5 2.0 HDi Hybrid 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Futurisztikus szépség

Szöveges ítélet

Először kicsit tartottam tőle, de a Német autók iránti elfogultságom ellenére, eddig nagyon pozitív a tapasztalatom minden téren (eddig csak Német és 1-2 Japán autóim volt).
Mindenhol megnézik és mosolyogva mutogatnak rá, mint valami extra drága sportkocsira. Nagyon tetszik az autó dinamikája, fogyasztás, felszereltség, felhasznált anyagminőség, ergonómia, és a megbízhatóságot külön kiemelném!! Az utóbbi években az általam használt Német autókhoz képest kimagasló a DS5 megbízhatósága. Félek nem, de ha a prémiumkategória alatti Citroeneket is ilyen gondosan összerakják, akkor a többi autógyártó felköthet azt a bizonyos...
Meglepően könnyen kezelhető az autó, a 235/40 R19 kereket meg sem érzi a futómű-kormánymű, mintha 205 R16-os kerekek lennének rajta. Hosszú-úton is nagyon kényelmes, megfelelő keménységű és tartású ülések. Az üléspozíciót szinte tökéletesre be lehet lőni a sokfajta állítási lehetőségnek köszönhetően, nem fárasztó a hátnak- deréknek.
A fogyasztással is elégedett vagyok, ha nagypapásan megyek, akár 5 liter alá is lemegy. Az elektromotor is tökéletesen teszi a dolgát,hangtalanul vált az üzemhódok között.
A robotizált váltóval sem volt gondom,sokkal jobb,mint pl. az Opeleknél használt r.váltó. A kicsi-kecses váltó "gombja" kifejezetten tetszik,sokkal jobban illik az extravagáns környezetbe,mint a mechanikus,vagy a normál aut.váltó ormótlan kiálló durungja.
Jelenleg 170000 km. van benne, de soha nem hagyott ott és említésre méltó meghibásodás sem volt az időszakos kis és nagy szervizeken kívül.

Hibalista

- 2x tompított fényszóróégő csere, kalaptartó tartó felfogató rész (az én hibámból tört el) Analóg óra csere.

Ide hordtam szervizbe

M5 center

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2012
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 50000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 525D Következő autója? DS6
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën DS5 2011

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)