A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » DS3 (2010)

DS3 D-Sport 1.6 THP 155 (2011 okt.-től) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szerelem első, második, harmadik látásra!

Szöveges ítélet

Sokat gondolkodtam, hogyan kezdjem el megírni az autóról a véleményem. Úgy döntöttem kezdem az elején.
Évek óta szerettem volna egy olyan autót, ami viszonylag kicsi, de nagy motor van benne. Magyarul a súly lóerő aránya nagyon jó és meg is tudom fizetni! Nem állítom, hogy nem élvezem a sebességet, de számomra nem ez az elsődleges szempont. Inkább a gyorsulást szeretem, amikor a lámpáknál elérem a zöldet, valamint a többsávos úton becikázhatok az autók közé. Ezt persze néhányan elítélik és a KRESZ is tiltja, de hát’ én ezt szeretem. Ezt az autót pont erre találták ki.
Sokan szidják a Francia autókat. Nekem volt már sok autóm, többek között 3 Renault-om is. Semmi gondom nem volt velük, pedig volt közöttük 18 éves is. Így engem nem taszított az a tudat, ha egy autó Francia.
De most már nézzük, hogy mit is nyújt nekem ez az autó (D-Sport 1.6 THP 155):
Először is a külseje fogott meg. Ez gyönyörű! Az interneten mindenki saját ízlésére állíthatja össze a leendő autóját. Ezt én is megtettem. Az autó összeállítása is engem igazol, hiszen, azóta már többen is odajöttek, megcsodálták. Már az interneten összeállított autó láttán elindult a nyálelválasztásom. Külön lehet többek között a tető, a kerekek (felnik), a műszerfal színét konfigurálni. Az autó külsejét telerakták króm díszítéssekkel.
Igazából az emberek azt sem tudják, hogy ez milyen autó, csak csodálják! A belseje igazán prémium kategóriás anyagokból van összerakva. Én a tető színével harmonizáló műszerfalat választottam. A váltó rettentően precízen, pontosan kapcsolható. A motor egyszerűen észbontó! Úgy gyorsul, hogy a pénztárca tesztet meg lehet vele csinálni (műszerfalon a pénztárca, gyorsulás, közben el kell venni a pénztárcát). Az ülések nagyon jól tartanak és kényelmesek. A kormánykerék csapott kivitelű, így a nagyobb embereknek is kényelmes a hely. Mivel én a kisebb emberek közé tartozom, jól jött, hogy a kormányt négy irányba lehet állítani. Az autó 5 személyes, de gyakorlatilag 2 felnőtt elől és három 10 éves gyerek hátul. Így jön ki az 5 fő. A hátsó ülésekre való beszállás kínszenvedés egy felnőttnek. Kiszállni szinte lehetetlen egy 180 cm-nél nagyobb embernek – ha egyáltalán be tudott mászni. Hátul, kettő darab kb. 45 fokban elhelyezkedő, hatalmas kapaszkodó van mindkét oldalon. Szükség is van rá! A kipufogórendszere hangolt. Kicsit többet is behozhattak volna a hangjából az utastérbe, de így sem rossz. A menetstabilitás kiváló. A keményre hangolt futóművek elég sokat visszaadnak az út egyenetlenségeiből. Valamit valamiért, szokták mondani. Viszont ezért kapunk egy kötöttpályás élményt. A kanyarokban úgy megy, mintha vágányon szaladna a kocsi. A fékek is jól teljesítenek. 17”-nál kisebb kerekeket nem is lehet rátenni, a fékek miatt. Az autó HI-FI rendszere is elfogadható a gyárilag beépített mélynyomóval. A fogyasztását nem néztem még szándékosan. Nem akarom magam idegesíteni ilyen benzinárak mellett. Az autóba 98-as oktánszámú benzint kell tankolni a gyári leírás alapján. A 7”-os színes kijelzőn ezt funkciót mindig átlépem. A beépített navigáció sem rossz, bár angol nyelvű. Nem zavaró, mert alapszavakkal tájékoztat, tehát minimális angol nyelvtudással tökéletesen meg lehet szokni. Azért a magyarságomat kicsit bántja, hogy a Citroënnek ennyire nem fontos a magyar piac.
Összefoglalva ez az autó megéri a pénzét! Az üzemeltetésére 9-est adtam, bár kinek mit jelent az olcsó és drága fenntartás. Ilyen autónál tudomásul kell venni a drágább üzemeltetést. Mindenkinek ajánlani tudom, akinek nincs családja, vagy második (élményautónak) szeretne ilyen kocsit.

Hibalista

- Semmi sem ment még tönkre!

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2011
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás l
Előző autója? Corolla Következő autója? DS3
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën DS3 2010 (2010)

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)