A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » DS3 (2010)

DS3 DS3 THP 150 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

csúcs

Szöveges ítélet

Meglátni és megszeretni egy pillanat műve volt. Márkakereskedőnél vettem, teszt autóként használta az értékesítő. Úgy gondolom, az a 3 hónap amit így töltött (és 3000 km) megérte, hogy ne én bukjam az árából a vásárláskor jelentkező 25% amortizációt. A kicsike sárga, fekete tetővel. A kedvesem elsősorban Minit-t szeretett volna (lehet, hogy később majd megkapja), de az ár-érték arány sokkal kedvezőbb ennél. Hasonló árért kb 4 éves Cooper S-t lehetett volna venni (mindenképpen erősebb kocsiban gondolkoztam), ami viszont elég lutri. Már több mint fél éve van nálam, kb 16000 km-t mentem. Eddig csak pozitívak a tapasztalatok. Teljesítmény fantasztikus - hozzáteszem, hogy nem szeretek vadul vezetni, csak szeretem ha van tartalék az autóban. Hát, ebben van. Előzésnél nincs gond, kanyarstabilitás csúcs. Persze, ha menni akar vele az ember, akkor éhes is lesz - 10 l felett is elkér, bár ezt még hosszútávon nem próbáltam. Ha viszont óvatosabban vezetem, gyakorlatilag betartva a sebesség határokat és tempomatot használva, akkor simán 6 l alatt is ki lehet jönni, a városi adagtól függően. 85 km/h 6.-ban 4,5 l fogyasztás!!! Autópályán 130 - 2750 fordulaton - 6 l alatt!!
Rengetegen megnézik még most is. Autópályán előznek és mennek mellettem, hogy mi lenne ez. Amit még szeretek, hogy nem nézik ki belőle a teljesítmény és meglepődnek ha kilövök mellettük.
Hiba még nem volt, csak amit leírtam. Remélem ez marad is így.
Ami a vásárlás előtt a végső lökést adta, az az volt, hogy ez a motor van a Cooper S-ben és a BMW-1 sorozatban is. Akkor meg rossz nem lehet. A váltót pedig végre vagy megtanultak gyártani, vagy sikerült ügyesen beszerezniük és ez a gyenge pont is kiküszöbölődött.

Összefoglalva: nekem megérte, bár jobb volna ha az üzemanyag árak lefelé indulnánk már, hogy jobban tudjam élvezni a funkcióját - élményautó!!

Hibalista

- Egyenlőre nem volt problémám. 2X a fed komputer képe ment el, miközben a rádió azért szólt. reset és ment tovább. Majd szervizben meg kell nézetni.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2010
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 3000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Focus C Max 2.0 TDI Ghia Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën DS3 2010 (2010)

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)