A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » DS3 (2010)

DS3 1.6 HDi 92le dízel manuális 5 sebesség 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

3 évre jó lesz

Szöveges ítélet

2012. november közepén vettük át az autót újonnan, 3 éves lízingre, külföldön, céges kedvezményekkel.

Több autó közül is lehetett volna választani (BMW 118d és AUDI A1),ami miatt ezt választottuk:
- 5 személyes
- alacsony fogyasztás, gyári 3,6 l
- meglepően nagy csomagtartó kisautóhoz képest
- minden extra benne, kivéve a bőrt és navit (tempomat, fedélzeti computer, usb, bluetooth, sportülés, automata világítás, esőérzékelő stb.)
- elvigyen minket hosszabb utakra is (kutyával utazunk, így mindenhova autóval megyünk)
- 120Euroval olcsóbb havonta, mint a BMW 118d, ennyire futotta

pozitív:
- Tényleg el lehet benne férni 4-en kényelmesen, de volt már olyan, hogy kutyával gyereküléssel és 4 felnőttel utaztunk. Nem volt kényelmes, de 100km kibírható.
- tökéletes a tempomat, kormányról irányítható, sokszor veszem észre, hogy szinte úgy jöttem át Németországon, hogy nem is ért a lábam a pedálokhoz.
- a csomagtartó tökéletesen elegendő 2 személy és a kutya csomagjainak, sőt még másoknak is szoktunk vinni cuccokat.
- 1500-as fordulat felett még dinamikusnak is nevezném, pedig csak 90le.
-start/stop rendszer kifinomult, nekem nagyon bejön, hogy 20km/h alatt zajtalanul gurulok üresben, akár percekig (előtte pár hónapot egy minit használtam abban nem így volt, bár sok más se)
- nagyon jó a kanyarokban, sportülés kényelmes, nem gémberedek el kormányozni jó.


Negatív:
- a fogyasztása nagyon messze van a gyári értéktől. Nem vezetek őrült módjára, mindig tartom a sebességhatárokat 3000-es fordulat felé sose pörgetem a kocsit, de vegyesben így is 5,5 litert megeszik. Azt hittem azért mert tél volt, téli gumik, de most a jó időben sem változott sokat. Nem igazán kell városban használnom a kocsit, de olyan úton járok a munkahelyre, ami bedugul (kvázi városi tempóval lehet haladni) 5 l nem tudom leszurkolni ezt a szakaszt. Sokat használom azonban autópályán, No-ban 150km/h (3000-es fordulat) tempomattal 7,2-7,5l/100km tudom, hogy kis motor, de nekem ez soknak tűnik. Van ez a változat 112Le-vel 6 sebességes, szerintem az ideálisabb lenne ilyen autózáshoz. De megkockáztatom, hogy még a 150 lovas benzines is itt körül fogyaszt, ilyen használat mellett és az aztán tényleg dinamikus. Azért nem érint annyira rosszul csak, mert ahol lakom ott csak 1,2 Euro a Shell dízel literje. Egyszer sikerült a fogyasztás 4,7-re levinni több száz km 80km/h utazással, úgyhogy a gyári adatok nagyon tévesek...
- Az autó elég zajos, tehát tényleg a 150km/h a max amit még el lehet viselni.
- reggelente nagyon csúnya dízelhangja van, még néha valami fémes zizzenés is hallható s emellett a váltó is borzasztó, egyesbe és hátramenetbe berakni kínszenvedés, ha egyiket nem veszi, kicsit gurulni kell a másik irányba, hogy meggondolja magát. Nagyon idegesítő.
- folyamatosan zizeg a műszerfal, ha megpaskolom néha abbahagyja, gyatra a ragasztása, ez is növeli a zajszintet.
- az automata világítás hol működik, hol nem, valamikor még este sem akar bekapcsolni, teljes sötétségben, figyelni kell rá, mert nem megbízható.
- alig lehet kilátni a kocsiból. Rengeteg körforgalomban utazom, és folyton nyújtanom kell a nyakam, hogy a 3 sávot rendesen belássam, túl szélesek és elnyújtottak az oszlopok.
- az USB-vel csatlakoztatott mobilt hol érzékeli, hol nem, néha menet közben megy el. (ez csak azért bosszantó, mert így használnánk a GPS-t)

Összességében nem rossz autó, 3 évig elmegy, de biztos, hogy nem vesszük meg ezt a lízing lejártával, addig biztonságban érezzük magunkat, talán addig nem is romlik el rajta semmi. A korábban vezetett mini 112le volt és 6 sebesség, nekem az a motorfajta szimpatikusabb, akár városi autózáshoz is. Ezt pl. nem lehet betenni 5-ösbe városban, mert sír és sehova se megy. Azonban a praktikussága a citroennek sokkal jobb, mint a minié volt, pakolhatóbb, kényelmesebb az ülése, több a tér, de 1,5 literrel többet fogyaszt, a gyári értéknél pedig 2 literrel...

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

lízingelt autó, mindent a lízingcég intéz, elviszik kerékcserére, szervizre, majd visszahozzák, nem várakozok, nem bosszankodok. Ha bármi történne baleset, lerobbanás, jönnek (Europán belül) és hoznak másik autót elviszik ezt. Ezt nevezem biztonság érzetnek.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2012
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 17000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Mini cooper d, Audi A4 1.6 benzin Következő autója? Audi, Volvo vagy BMW
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën DS3 2010 (2010)

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)