Magic carpet ride
Szöveges ítélet
:))
Az els? mindig els? marad.
Nem emlékszem, hogy valaha is megátkoztam volna, rettenetesen szerethet? autó volt. Amikor kellett, elvitt mindenhova, gyors volt, nagy volt kényelmes volt.
Öregecske volt, de a lenyugvó napnak is van ereje. ;)
Többek szerint csúnya volt.
Szerintem szép.
Nálam nem jöttek el? olyan dolgok, ami miatt sokan óva intettek a hidrós citroenekt?l. Lehet, hogy szerencsém volt vele, lehet, hogy a többiek magyaráztak hülyeséget. Szerintem inkább az utóbbi.
A kormányzás szórakoztató, sebességfügg? szervokormány, egyujjastól belekapaszkodósig volt minden.
A fékkel csak óvatosan, akinek volt ilyenje, tudja, miért.
Rettenetesen lassult, csak ésszel kellet nyomni a pedált. Még az elején két gumit le is nulláztam emiatt.
A rugózás...
Hát igen.
Ilyen konstrukció még egyszer nem lesz. Ki van zárva. D?l mint a franc, kár tagadni, de a macskakövet onnan vettem csak észre, hogy a yappán rizskályhások lépésben közlekedtek.
:))))))))
Hibalista
- Az autó egy szénakazal alól lett el?bányászva, egy mez?gazdasági géptároló végében állt, a kocka szénabálákból lehulló törmelék félig betemette.
- Ehhez képest új akksi bele, benzin bele, némi bizatás, pöcc-röff, gyerünk.
- Hazafelé úton elfogyott a kilométerspirál körülbelül 2 km után. Nem baj, megyünk, apám úgyis ott megy el?ttem, nem szokott gyorshajtani, legfeljebb nem el?zöm meg. Nem hát, mert megállt. hm. Rövid hibakeresés, még rövidebb javítás(az elosztóról lecsúszott a kábel), gyerünk tovább, mert sötét lesz. Lett is. Világítás föl... Mondom föl... MONDOM FÖL...
- Álljunk már meg,nem látok semmit. Izzó jó, csatlakozó jó, összedug, jó, motorháztet? levág, nem jó.
- Nem baj, most már hazamegyek a fater rendszámára tapadva.
-
- Appróbb hülyeségeket rendberaktam(sk.), aztán elég sokáig hozzá se kellet nyúlni. Akkor viszont kellett rá egy hátsó kipufogódob (a legolcsóbb is 40000 ft, a gyárit már meg se néztem).
- Elfogyott az önindítóból a kefe, persze hogy egy nyaralás közepén, onnantól kezdve a haverok kedélyes tologatására, de rögtön indult.
- Elfogyott a generátorból a kefe, ez szerencsére itthon, hamar orvosoltuk.
- Elfogyott a benzinszintjelz?, ezt nem én javítottam, de ezek után többször elfogyott a benzin, mert onnantól kezdve sose volt pontos a m?szer. Figyelni kellet rá nagyon. :)))
- Kezd?d?/folyamatban lev? rohadások az ajtók alján és a küszöbökön valamint az els? doblemez és a küszöb találkozásánál 1-1 öklömnyi lyuk- gyors beavatkozást igényeltek, amíg nagyobb nem lesz a baj.
- Belülr?l valamiért rendszeresen párásodott, valahol víz lehetett a f?tés leveg?járataiban, de nem bírtam megtalálni, honnan kerül oda. Egy id? után elhagyta.
- A kézifék szerkezete borzasztóan zörgött, javítani nem érte volna meg, m?ködni m?ködött, úgy maradt.
- Az elektromos ablakemel? utólag meggányolt áramköre nemkicsi füstöt eregetve és még nagyobb zavart keltve elizzott. Gyári állapot helyreállítása, utána hibátlan.
- Visszatér? LHM szivárgás a jobb els? hidraulika-munkahengernél, két év alatt összesen 1 liter olajat kellett utánatölteni, úgy maradt.
-
- Más gond nem volt vele.
-
- Öt percre rá, hogy végleg kiment az utcánkból, már megbántam.
- Viszont az egyik autós újság 250. számában szembe ötlött egy ugyanilyen gép, mint használt autó teszt. Szín stimmel. Rendszám is stimmel. Héééééé, ez az én CéEXEM!!!!!
- Kis melegséget éreztem itt belül, nagyon dícsérte az új tulaj és a tesztel?k is. Azóta is megvan az újság. Mindenkinek mutogattam.
- :))))))
Ide hordtam szervizbe
Vidéki Citroen kereskedés.
Rokoni kapcsolatok révén elég gyorsan, elég olcsón ment a javítás.
És jól(az egy benzinszintjelz?t leszámítva).
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1980 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 89000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Fiat Tipo. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
