A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Cx (1974-1992)

Cx Cx 25 TRD Turbo2 Croisette 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

M?ért?knek!

Szöveges ítélet

A kocsi 1995-ben került a családhoz, az utóbbi öt évben már csak én használom. A lent leírt hibalista ne tévesszen meg senkit, nem egy ilyen rossz konstrukció, csak mi ezen az autón fizettük a tanulópénzt. ´98-ban végül teljesen fel lett újítva a motor, azóta csak a hajtáslánc többi elemét kellett cserélni.
A vezetési élményr?l csak annyit, hogy azóta nem ültem olyan autóban, ami hgasonló kényelmet és ergonómiát felvonultat. Pl: a bajuszkapcsolók helyetti billen?kapcsolókat az ember ujjai kényelmesen elérik a kormányt fogva, és nem akadsz el bennük. A bels? tér mint egy ?rhajóé. Az enyém sajnos nem légkondis (ez ritkaság), de a f?tés szabályozás ugyanúgy bels? h?mér?vel m?ködik, °C-ra lehet beállítani. Elvben be lehetne szerelni, de állítólag macerás lebontani a m?szerfalat.
A bels? térr?l annyit, hogy kényelmes és elegáns. Ez a példánysötétszürke plüss ülés? és fekete tet? és oszlopkárpittal van burkolva. Szabadon fémfelület nincs hagyva.
A motor bivaly er?s, és gyors is. A pörgetést nem kedveli,
De minek is, ha 5-ben 3000-nél megy 160-at? Üzany. fogyasztás nem vicc, tavaly egy tankal oda vissza Rijeka alá! Télen rövid utakon persze biztos több.
A kasztnin végeztünk alváz és üregvédelmet (Dinol-anyag)
de az id? nem kegyelmez. Épp megérett egy kis lakatolásra és fényezésre. Itt-ott rozsdafoltok, nem lenne gond, de a csomagtartó fedél típushiba miatt rohad alul. lehet hozzá kapni javító-elemet, nekem már van, csak még nem találtam olyan karosszériást, akiben megbíznék, hogy a pénzemet nem
kilószámra tömködött gittre költöm.
Egyébként szerethet? autó, biztonság érzetet ad. Valaki azt írta, hogy ringatózik síma úton is. Frászt. Csak meg kéne nézeti a gömböket, különös tekintettel a központi gömbre. Kecskeméten 400 HUF-ért pumpálják, 1200-ért cserélik, ha átszakadt a membrán. Addig nekem is himbálózott. Utána meg mint a sinautó.
Figyelni kell még a megfelel? gumi választásra. Az enyémen 14"-os felni van eredetileg. A gyári pótkerék még 185x14es.
Mivel ez már egy kés?bbi típus és a németeknél forgalmazták
beérték a 195/70x14-el, de ez már csal a km-órán. Én most téliben 205/70x14-est használok, nyáriban meg 205/55x16-ost.

Összességében ha megkap mindent ami jár neki, akkor elmegy a világ végéig is. És még a sok cserélt alkatrész sem került annyiba, mint egy új autónál a rendszeres kötelez? márkaszervízben elvégzett "ránézés".

Ha valaki márkatárs további információra vágyik,
vagy ? osztana meg velem olyasmit amit én nem tudok, akkor
azt szívesen veszem a köv e-mailen: kb2@freemail.hu

Hibalista

- Tíz év használat alatt már nem csoda a következ? sor:
- Els?-hátsó Féktárcsák csere
- Fékbetétek
- Féknyereg felújító kit (tömítések)
- Hátsó leng?karcsapágyak csere
- Hátsó kerékcsapágyak csere
- Els? trapéz-gömbfejek csere
- els? (alsó) szilent csere
- els? fels? leng?karcsapágyak csere
- Motorcsere
- Az új motor teljes felújítása(hüvelyezés, új szelepek,
- új szimeringek, dugattyúk, f?tengelyköszörülés)
- Váltóban szinkrongy?r?k csere 2x
- Kuplungszerkezet csere (besz áron 55000 Ft)
- Turbo-felújítás (120000 Ft)
- Adagoló csere
- Porlasztócsúcsok csere
- Izzítórelé + gyertyák csere
- Most nem jut több az eszembe...

Ide hordtam szervizbe

Citroen Apáti (Szakály)
Katttasztrófális!
Anno amikor vettük az autót még nem tudtuk, hogy nem
szabad "szakszervízbe" vinni. Megkopasztottak többször is.
Végül a motorcsere segített, de már nem náluk.
Aki teheti kerülje ?ket.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Baráti szerel?
Neki is ilyen kocsija van, ért is hozzá
akkurátus is.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1988
Kényelem (10) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 140000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 126 Következő autója? Citroen Xm, Citroen C6 (álmomban)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Cx 1974 (1974 - 1992)

További ítéletek (11 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)