Csatahajó
Szöveges ítélet
Szerette leengedni a hátulját, de a hidraulika tartály tisztítása (amit kellett volna néha amúgyis) megoldotta a gondot. Ecet a kontakthibás érintkezőknek, a tetőablak lefolyóinak rendszeres tisztítása a beázást elkerülendően. 10 000 km.-enként motorolajcsere.
A típus baráti körében szinte bármilyen alkatrész beszerezhető potom pénzért és volt olyan barátom akinek 1 200 000 km volt az autójában pedig rendszeresen vontatott vele hajókat. A km futás gyakorlatilag addig tart, amíg a gazdája karban tudja tartani, vagy valami reklámkampánynak bedőlve lecseréli egy új műanyagra. Én is bedőltem ennek, azóta tudom, hogy vannak csatornafedelek, fevőrendőrök, kátyuk és piacgazdaság. Ugyanis a mai autók között már nem találni ilyen futásteljesítményt.
Hibalista
- szellőzőventillátor fokozat és egy sok kis apró kontakthiba, de semmi! hidraulikus hiba
Ide hordtam szervizbe
már az udvarból is kinéztek volna, úgy féltek ettől a típustól, pedig sokszor csak szakmai tudás hiányzott
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 450000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 400000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 205 | Következő autója? | citroen xsara |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
