A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C8 (2002)

C8 3.0 exclusive automata 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kényelmes francia batár

Szöveges ítélet

Nagyon kényelmes, hatalmas belső tér. Szerintem a müszerfal idióta és ronda a középre rakott ronda zöld műanyag műszerekkel. Középszar beépített rádió, ronda műanyag kapcsolók. Nagyon jó az automata klima, csendes, hatékony, nem fúj hideget az ember arcába, mégis hatásos.
Négy sebességes elég lomha automata váltó, de ezzel a motorral nagyon kellemesen megy. Utazósebessége 140km/h és 160km/h között értelmes. Megy persze gyorsabban is, de minek. Fogyasztása ebben a tartományban 13-16l között van. Városban kb.14l-15l t eszik.
Nagyon szeretem vezetni. Az ember nagy csendben és kényelemben ücsörög, csak a gázt kell nyomni. Mivel elsőkerekes és mindenféle elektronikus okosság van benne, téli havas hegyi úton is hihetetlenül stabil és biztonságos. Ennél stabilabb csak négykerékhajtású kocsi volt, amit idáig vezettem.
Ennek a modellnek középen és hátul is 2-2 db ülése van, ezeket egymástól függetlenül lehet kiszedni. Karfás, nagyon kényelmesek az ülések. Akár 10-12 órás utat is meg lehet tenni minimális pihenőkkel. (a kisebb modellekben középen egy 3üléses pad van) Ha minden ülést kivesz az ember, nagyon nagy rakodótér keletkezik, amiben szinte minden berakható.
A hátsó ajtók tolóajtók, gombnyomásra nyitható-csukhatóak. Ez nagyon praktikus, de egyben egy gyenge pontja lesz a kocsinak pár év múlva. Az árát nem nagyon tartja, mint ez szokásos a francia kocsiknál. Én hosszú távon szeretném megtartani, ezért ez nem igazán érdekel. Fogyasztása a mérete és teljesítménye alapján szerintem bőven elfogadható. Általában mindenki a dizel változatot választja, de kis éves futásteljesitmény esetén semmi előnye sincs ezzel a benzines V6-sal szemben.

Hibalista

- Benzines V6 motor, egyik oldali gyújtótrafó sor meghalt, gariban cserélték. (Állitólag ez szériahiba, csak nem csináltak rá hivatalos visszahívást)
- Hátsó fékek szörnyen csikorognak, hiába cseréltek betéte, még mindig csikorog. A szervíz szerint ez ilyen, nem tudnak mit tenni. :( Ez a hiba a C5-nél is tipikus)

Ide hordtam szervizbe

Wallis Váci út. Katasztrófa egy hely. Egy téli gumi csere náluk 2 óráig tart - felnin lévő saját garnitúra mellett!) Mivel minőségbiztosítottak, ennek köszönhetően egy csavar meghúzása is akkora procedúra, mint egy komplett motorcsere. Külön minőségbiztosító által elkövetett próbakörrel, stb. Ha lejár a garancia, biztosan nagy ívben el fogom kerülni. Szerencsére ritkán kellett idáig hozzájuk fordulnom.

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1993
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 14 l
Előző autója? Sharan 2.8V6 Következő autója? nem készülök
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C8 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (15 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)