A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C8 (2002)

C8 2.0 hdi 136LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hatalmas jolfelszerelt csaladi urhajo

Szöveges ítélet

Szuper kenyelmes, az enyem hatra forgathato(!) elso ulesekkel volt, ami kivalo gyerekekkel piknikezni, oldalajtokat kinyitva. Az elso szekek kozott kozlekedni lehet, sot a kozepso hatsot kiveve 6 szemelyes kisbuszkent funkcional kozepso folyosoval :)
A nagy toloajtok a legszukebb helyen is nyithatok, a motoros taviranyitos ajtokat mindenki megcsodalta.
A nagy kepernyos navi is muszaj, szuperjol kiegesziti a kenyelmet, a kepernyon akar videok is nezhetok (hivatalosan allo helyzetben ;)
A szekek szuper kenyelmesek, es mind egyformak, nem ksiebb a kozepso vagy a 6-7 ules sem, akar 1000 kmt is le lehet ulni benne felnottkent is! Szuperek a beepitett naprolok, kisasztalok, a 3 kesztyutarto, a mini bepitett hutoszekreny (igen!), a mini tukor a gyerekek nezesere, a 3-as napfenyteto.

Es a 2.5m * 1.4m * 1.8m rakter! Az osszes ulest kiszedve 6 (azaz 6) kobmeter! De 5 ulessel is gigantikus adag cucc fer bele mennyezetig pakolva.

Az allofutes is nagyon praktikus felszereles, amint a puha karfas ulesek is.
Sok velemenyt olvastam a lomha dizelekrol, de igazabol ez a 136 LE es a manualis valto kelloen mozgatja meg meg telipakolva is, uresen meg kifejezetten lenduletes.
Ha az ember nem nyomja neki, kozuton 100 korul 5.5 literrel is megelegszik, ekkor a 90 literes tankkal 1700(!) kmt is mentem mar. Autopalyan a sebesseggel novekszik a fogyasztas, 120-nal 7, 130-nal 8, 150-nel 10, tobbet meg epeszu csalados ember nem megy vele (185-190 korul van a max)

Amugy 4-5 evesen kell megvenni, amikor ertekenek 2/3-at vagy tobbet elvesztette, es meg 5-6 evig hiba nelkul megy. Eszmeletlen vetel csaladosoknak, foleg 3 gyerekkel.

Hibalista

- Tolatoradar - meg nincs javitva, tolatokamera kerult bele - Klima - kilyukadt a huto, csere - Bal elso rugo eltort - hat itt csk nem voltunk szerencsesek szerintem - Fektarcsak -100e km - Elektromos ajtokat allitani kell hideg/melegtol mashogy csukodnak

Ide hordtam szervizbe

CSak Citroen! Mas nem ert hozza ennel a motornal, mert nem a beletervezett motor, hanem egy Ford Mondeo dizel, ami nem valo bele, es el van forditva 90 fokkal es semmihez nem lehet hozzaferni.Viszont a Citroenesek tudjak hogy kell lepiteni, a normal szerelonek csak remalom.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 99000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? A6 Következő autója? 911 :)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C8 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (15 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)