Ezert kar volt penzt adni
Szöveges ítélet
Nos, kellett (volna) egy kenyelmes, csaladi limuzin, amit nem tul draga fenntartani, egyszeru, megbizhato. Hogy ezek utan megis miert ilyet vettem? Mert a toyotak nagyon le vannak mar rohadva ennyi penzert, mas meg egyszeruen nem volt. 260 ezer koruli km volt benne, fel ev alatt beletettem kb, 12 ezret. A vetelt kovetoen rakoltottem mintegy negyezer eurot, es meg mindig rossz, minden piros lampanal megall, ujra kell inditani. Amig ez a hibaja nem volt, addig is orokke szorakoztatott valamivel, tulajdonkepp 1 km-t nem tudtam megtenni ugy, hogy semmi baja ne legyen. Ami a pozitivum: tenyleg nagy es baromi kenyelmes, a hatso ulesek is, pakolni is remekul lehet bele, a hatranyai, ezzel a motorral nagyon nem megy, meg hat konkretan ez a peldany egy igazi szemet volt. Nagyon orulok, hogy sikerul megszabadulni tole. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a c8 marpedig rossz, siman lehet, hogy rengetegen hasznaljak nagy megelegedessel - valoszinu a dizelt inkabb.
Ugyhogy lemondtam a csaladi limuzinrol, ujonnan k.dragak, hasznalt autokbol meg most egy idore elegem lett.
Hibalista
- Fek, kerekcsapagy, kipufogo, uzemanyagrendszer, motor, kezifek, potkerek (!), legzsak, abs, ilyesmi...
Ide hordtam szervizbe
kulfoldi
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 260000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | V40 | Következő autója? | i40 |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.2/10) |