A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C8 (2002)

C8 2.0 hdi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Cuccolós

Szöveges ítélet

Első pillanattól megfogott a formavilága tetszetős, nagydarab autó. Nekem a Citroen eddig mindig bejött és most sem csalódtam a márkában.
Néhány hónap és néhány ezer km után is örömmel használom, hogy milyen lesz a következő nem tudom, de újra választanám.
Előnyök :
- nem egészen 3 évesen a listaár 50 %-a alatt hozzáférhető.
- Igényesebb tolvaj rá se néz.
- Nagydarab, jól pakolható
- Magas üléspozíció, biztonságérzet

A kisebbik diesel tényleg nem egy erőbajnok, de elegendő a mindennapokra, hét személyt nálam egyszerre sosem fog vinni. Az autót kíméletesen használom mégis lámpás indulásnál többnyire elmaradnak a követők, lendületben pedig hozza magát ahogy kell és jól kergethető, igaz én a végéig sosem nyomom. Olvastam teszteket erre vonatkozóan, de nem értem a fanyalgást. Jó a motor-váltó összhang. A futómű és fékek korrektek. A rugózás hm? No ezen ismerve a márka múltját és ilyen irányú fejlesztését vihettek volna bele egy kis finomságot vagy csak én szeretem a ringatózást és nem szeretem a pesti utak inkvizíciós kínjait, gabi bácsi kíméli a város pénztárcáját, de az enyémet nem. Az első ülések jók, de csak a nagy átlaghoz képest a franciás kényeztetés már a múlté, ezek a kagylós jellegű ülések nekem nem jönnek be, de ez szubjektív. Az ülések egy mozdulatra összeugranak és egy mozdulattal kiemelhetők a sínekről, van aki szerint nehezek, hát istenem rattanból nem lehetnek.
A kocsi menet közben csendes, motorhang leszigetelt, az utastérben semmi rosszindulatú nesz. A manuális klíma jól teszi a dolgát a nagy üvegfelületek ellenére is, észrevehető túlfogyasztás nélkül. A fogyasztás nagyon jó 7.5 l-t még nem érte el soha. A gyári rádió hangszórói közepes szintet képviselnek. Kezelőszervek, skálák jól hozzáférhetők, áttekinthetők. A számítógép jelzései pontosak, semmi hülyülés, de ezt megszoktam úgy látszik én a szerencse fia vagyok, de franciás citroenes elektromos problémákról a többi általam használt Citroennél sem tudok beszámolni.
Szerviz: a szokásos használt autó vételnél kötelező szíj és folyadék cserék, nem márkaszervízben, hanem márkát gyógyító maszek műhelyben, jó tapasztalatok nem olcsó, de elfogadható árszinten.
Ablaktörlő lapát árak félelmetesek, cserében gondolkodtam a repedt lapátba integrált vízfúvók miatt, de a 17 e ft-s árak megállítottak. A pillanat ragasztó és a 700 ft-t vásárolt befűzős gumi megoldotta a problémát.

Összességében negatívum nincs a gk-val azért a márkára jellemző észrevételem a C8-ra is jellemző.
Adott egy nagy múltú neves gyártó a mai trendet ők is hozzák vagyis a formavilág és a fődarabok nagyon ki vannak találva jó minőségben összeszerelve egyszóval a termék jó, de sajnos a belső silányságot nem tudom szó nélkül hagyni. A gk 7.6 mill-ről indul M-on kedvezménnyel!!!
Kapcsolók kialakítása igénytelen, anyaguk silány JUMPYBÓL ismerős ahol elment, itt meg színvonaltalan. A kormány műanyagos jellegű bőrszerű műanyag szintén JUMPYS nem szép. Néhány króm keret, hütyü, stb , nekem hiányzik. Ahol törekedtek fém hatásra az a külső kilincsek, azért meg kár volt, mert a fémezüst színű, műanyagot borító műanyag málik, reped. A külső és a kiegészítő formatervezés így nincs összhangba egymással. A mindenáron való árversenyt én elfogadom, de nem az ilyen árfekvésű autónál kellenne a kontsruktőrt hősként ünnepelni néhány megtakarított euró centért.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

maszek győr

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2003
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? jumpy Következő autója? citroen
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C8 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (15 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)