A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C8 (2002)

C8 2,2 HDi 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Business Class!!!

Szöveges ítélet

Az előző autóm az elődmodell volt, a kisebb dízelmotorral, cca. 140e km után váltam meg tőle, és maximálisan meg voltam vele elégedve! Ebből adódott, hogy autóváltásnál maradtam a márkánál. Eddig nem bántam meg, jóllehet, szervízben még nem jártam vele (az értékelés az előző kocsival tapasztaltakra vonatkozik!).
A kényelem maximális, az utazási komfort kifogástalan. Kényeztető a sokoldalúan beállítható klíma, a hatalmas, hűtött/hűtetlen tárolórekeszek sokasága. Ugyanakkor idegesítő a sok elektromos kütyü, sípoló, figyelmeztető "biszbasz". A hátsó ajtók elektromos működtetése pedig egyenesen parasztvakítás, tényleges haszna igazán nincs, ha meg elromlik, belenyúlhatok mélyen az erszényembe! Az utastér minősége OK, ám valahogy olyan érzésem van, hogy az Evasion tartósabb (ám kétségkívűl egyszerűbb) anyagokból készült!
Ülések: Sokat totojoghattak a csigazabáló tervezők, mire megalkották ezt az ülésrendszert, nos, aki kitalálta, annak kellene hajtogatni/pakolni napokon át a baromi nehéz, csupa kallantyú, bonyolult foteleket! Miért nem felelt meg az előd egyszerű, talán kissé primitív megoldása? Persze, tudom, a konkurrenciaharc, meg marketing szempontok, egyéb hülyeségek miatt akkor is "újat" kell adni a T.Vevőnek, ha a régi jobb volt!
Karosszéria: Ez a legnagyobb szívás: Szebb, áramvonalasabb lett az autó, ám hosszabb is, vagy 20-30 cm-rel. Ez pont elég ahhoz, hogy a garázsban a téli/nyári gumik már ne férjenek el az autó előtt! Most tárolhatom őket máshol...
A motor zseniális, húz mint egy V64 mozdony, u.a. csendes, alig hallani. A fogyasztás "természetesen" magasabb, mint a 2,0L HDi-nél. Az útfekvés, stabilitás sokat javult.

Összegezve: Sokadik francia autóm, business class, eddig semmi elektromos hiba, de remélem, ezt nem kiabáltam el!....

Hibalista

- Hibátlan legalábbis egyelőre.

Ide hordtam szervizbe

Citroen Budai, Kaposvár

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 17000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Evasion, 2,0 HDi Következő autója? Szívem szerint Alfa GT, de inkább v.mi hasonló, pl c8 utódmodell..
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C8 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (15 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)