A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C6 (2005)

C6 2,7 HDI 

Az ítélet értékelése
4,0(4 db)

"Suhanó óriás fotel 2"

Szöveges ítélet

"Suhanó óriás fotel" néven már szerepelek ezzel a kocsival ám valamiért nekem nem sikerült e beszámolót bővítenem. Nos 25.000 megtett km után is hibátlan a kocsi, az élmény mit sem változott. Suhan ha kell, száguld ha muszáj, és kényelmes, nagyon kényelmes....Nem utálnak az irigyek mert erre nem irigyek, a formája továbbra is egyedi, vajon miért is?, nem 1 egyen autó. A motoros hátsó ülések miatt a csomagtartó valóban nem hatalmas mit pl. a Mondeo-é, de ez nem is egy "ügynök" autó. Ebben nem szállítasz mintákat, a családot nem ezzel költözteted, ezzel élsz. Körbe fog, megölel, kezedbe adja a élet örömét, ha érted mire gondolok. Ilyen szép feneke, segge egyik kocsinak sincs. Állj meg mögötte és nézzed, rájössz, hogy a harmóniát látod a homorú hátsó szélvédővel melyhez tényleg nem kell lapát. mert mindig száraz lesz a legnagyobb esőben is, mert a kosz furcsa mód nem akar rátapadni menet közben. Ez az autó a megfizethető luxust jelenti. Sajnos értékvesztése nagy ám így könnyebben elérhető azoknak akik ezt a típust keresik.
Ha egy elfuserált zseni lennék azt mondanám ez a meg nem értett zsenik kocsija, ám mivel nem vagyok zseni, csak valaki aki a megfizethető luxust kereste elmondhatom, hogy a vágyam teljesült.

Most 2012 decemberében számoltam utána, alig mentem vele 15 ezer km-t az elmúlt évben. Tovább erősödött a "szerelem" közöttünk.... Semmilyen hiba nem fordult elő, félve írom is le hiszen az aksi is egyidős az autóval....7 éves....
Sajnos továbbra is alig van belőle, lehet, Rolls-Royce-ból több van az országban min ebből a "nép"autóból.
Érthetetlen a hidrótól való félelem is, emlékszem mikor a Volvo 960-s-ban a hátsó lengés csillapítókat cserélni kellett a legjobb ajánlat, 12 éve? 200 e Ft volt darabonként....(spéci gázos)....
Mára ha jól tudom lejárt a hidró szabadalma ezért mások is beépítik már....

Akit érdekel a C6 nézzen be még az Index C6 fórumába.

Hibalista

- ????? Miért romlott volna el bármi is... Nna jó...a gyalogos ütközés érzékelő automatika nem hibátlan, szervizbe küldene a komputer, de ez nem 1 gazdaságos javítás, cca 160 eFt lenne, így marad betegen a kocsiban... - Azért igazságtalan vagyok, az első futómű alsó gömbcsapjait cserélni kellett de ez nem az autó, de a pesti utak hibája...Már 30 eFt.-ból megúsztam...fájt de muszáj volt...Na persze olaj csere, nem várom ki a 25.000 ciklust, ikább 10-15.000- ként megcsináltatom teljes szűrő gn. cserével.

Ide hordtam szervizbe

Citroen Őrmező ám ezen a problémám máshol sem tudtak segíteni...

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 25000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? C5 Következő autója? C6 3000 HDI
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C6 2005 (2005)

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)