"Suhanó óriás fotel 2"
Szöveges ítélet
"Suhanó óriás fotel" néven már szerepelek ezzel a kocsival ám valamiért nekem nem sikerült e beszámolót bővítenem. Nos 25.000 megtett km után is hibátlan a kocsi, az élmény mit sem változott. Suhan ha kell, száguld ha muszáj, és kényelmes, nagyon kényelmes....Nem utálnak az irigyek mert erre nem irigyek, a formája továbbra is egyedi, vajon miért is?, nem 1 egyen autó. A motoros hátsó ülések miatt a csomagtartó valóban nem hatalmas mit pl. a Mondeo-é, de ez nem is egy "ügynök" autó. Ebben nem szállítasz mintákat, a családot nem ezzel költözteted, ezzel élsz. Körbe fog, megölel, kezedbe adja a élet örömét, ha érted mire gondolok. Ilyen szép feneke, segge egyik kocsinak sincs. Állj meg mögötte és nézzed, rájössz, hogy a harmóniát látod a homorú hátsó szélvédővel melyhez tényleg nem kell lapát. mert mindig száraz lesz a legnagyobb esőben is, mert a kosz furcsa mód nem akar rátapadni menet közben. Ez az autó a megfizethető luxust jelenti. Sajnos értékvesztése nagy ám így könnyebben elérhető azoknak akik ezt a típust keresik.
Ha egy elfuserált zseni lennék azt mondanám ez a meg nem értett zsenik kocsija, ám mivel nem vagyok zseni, csak valaki aki a megfizethető luxust kereste elmondhatom, hogy a vágyam teljesült.
Most 2012 decemberében számoltam utána, alig mentem vele 15 ezer km-t az elmúlt évben. Tovább erősödött a "szerelem" közöttünk.... Semmilyen hiba nem fordult elő, félve írom is le hiszen az aksi is egyidős az autóval....7 éves....
Sajnos továbbra is alig van belőle, lehet, Rolls-Royce-ból több van az országban min ebből a "nép"autóból.
Érthetetlen a hidrótól való félelem is, emlékszem mikor a Volvo 960-s-ban a hátsó lengés csillapítókat cserélni kellett a legjobb ajánlat, 12 éve? 200 e Ft volt darabonként....(spéci gázos)....
Mára ha jól tudom lejárt a hidró szabadalma ezért mások is beépítik már....
Akit érdekel a C6 nézzen be még az Index C6 fórumába.
Hibalista
- ????? Miért romlott volna el bármi is... Nna jó...a gyalogos ütközés érzékelő automatika nem hibátlan, szervizbe küldene a komputer, de ez nem 1 gazdaságos javítás, cca 160 eFt lenne, így marad betegen a kocsiban... - Azért igazságtalan vagyok, az első futómű alsó gömbcsapjait cserélni kellett de ez nem az autó, de a pesti utak hibája...Már 30 eFt.-ból megúsztam...fájt de muszáj volt...Na persze olaj csere, nem várom ki a 25.000 ciklust, ikább 10-15.000- ként megcsináltatom teljes szűrő gn. cserével.
Ide hordtam szervizbe
Citroen Őrmező ám ezen a problémám máshol sem tudtak segíteni...
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 25000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | C5 | Következő autója? | C6 3000 HDI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.2/10) |
