A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C6 (2005)

C6 2.2 Hdi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kék bálna

Szöveges ítélet

Hirtelen jött vétel volt! BMW-t szerettem volna, ötös kombit, családnak, de a 4-6 milliós használtak elkeserítőek. A helyi talán legjobb használt autó kereskedőnél megláttam, és elkezdett valami vonzalom kialakulni bennem. Soha nem voltak előítéleteim gyártókkal kapcsolatban, mindig saját tapasztalat és közvetlen ismerősök véleménye befolyásolt. Az ár/érték fogalom rabja vagyok, amiben ez az autó újkorában kicsit rosszul állt, most viszont 2,5 évesen kevesebb mint 5 millióért Exclusive felszereltséggel igen rendben van.
A Scenicben hozzászoktam a jó térérzethez, ezért esett nagyon jól hogy ez ebben is megvan, bőven! A csomagtartója nem túl nagy, de beosztható, szerencsére babakocsit már nem kell beletenni, viszont a gyerkőcök élvezik, hogy nekik is van ülésfűtés, saját klíma, meg a különleges kesztyűtartót (aki ismeri tudja mire gondolok). Apának meg van igazán finoman váltó automata, egy nem annyira szép hangú négyhengeres dízellel, navigáció, telefon, motoros-memóriás bőrülés, HUD, kanyarxenon, keret nélküli ablakokkal hátul is (amúgy ragsztott dupla üveg!) és mindez megfejelve egy fantasztikus utazási komforttal!!! De tényleg 7-es BMW, S osztály szintje, vagy lehet jobb is, nem tudom!
A motor 173 lóereje nem teszi sportossá, de egy kellően rugalmas vezetést biztosít! Az autó karaktere amúgy is egy nappali kényelmét-nyugalmát idézi, nem pedig egy fitneszteremét!
Bár nem egy sovány darab, azért a 9-10 közötti téli fogyasztást soknak tartom (számítógép szerint), remélem nyáron 8 alá lemegy!

ÉS, és mindenki megnézi, igaz ritka mint a fehér holló, hogy ennek és a tényleg alacsony eladott darabszámnak mi az oka azt nem tudom és nem is akarom tudni! Nem vált ki irigységet szerintem sem, bár ez nem nehéz egy olyan országban ahol csak a 3 német prémium számít autónak!!!

Kék bálna mert sötét kék és nagyon nagy!
5-6 évre vettem, remélem túl sok bajom nem lesz vele!
Most néhány hét után is alig várom, hogy vezethessem, nagyon szeretem!

Update 2000 km után:
A gyári kihangosító hangminősége erősen kifogásolható, kicseréltettem a mikrofont, talán jobb lett, de úgy hallanak a vonal másik végén, mintha a szomszéd szobából beszélnék.

A tolatóradar pontos, de néha talán koszolódáskor akkor is jelez ha láthatóan nem kellene neki, aztán magától meggyógyul.

Autópálya: a pillanatnyi fogyasztás 135 km/óra tempomattal 8,5, így a fogyasztás lement 9-re, azért ez még mindig sok. Ahogy olvasgattam a
v6-osok gyakorlatilag hasonlóan esznek odafigyelve (nem tudom), így ez a kisebb motor nem is annyira jó választás ha mindent figyelembe veszünk (fogyasztás, hang, dinamika), talán csak a karbantartásnál lehet jobb.
Pályán ha az ember beragad mondjuk 120-al egy kamion mögé és még be akarok férni előzéshez egy közeledő autó elé, akkor elférne még egy kis szufla. Egyenletesen gyorsít akár végsebességig, de igen nagy visszafogottsággal.

Ezek most negatívumok voltak, de ezzel együtt most is szeretem, csak a kezdeti rózsaszín köd oszlott kicsit. Ha odafigyeléssel karbantartva nem kezdenek elromlani benne a dolgok, akkor elégedett leszek sokáig!

Hibalista

- Most minden rendben vele! Egy gondom van csak, a sofőrajtótól szélzaj jön be, a túloldalon egyáltalán nincs! Állítólag ez akkor jellemző ha az ablak elállítódik (nem szabad üvegnél fogva csukogatni), vagy a gumitömítés fáradt el, nem tudom!

Ide hordtam szervizbe

A bal első kerék szelepe engedett. Nem kezdő gumis! Féloldalasan emelte, nem volt szervízállásban (nem tudtam, hogy kellett volna), ennek köszönhetően a motortér bal oldalán lévő tartályból (ami a hidrós rendszerhez tartozik) a beöntő nyílás levegőző 1 mm-s lukon szépen kinyomott pár deci olajat.A helyi márkaszervízben ezután ellenőrizték az olaj mennyiségét a rendszerben, még több is volt mint szükséges. Itt közölték, hogy ilyen esetekben is MÁRKASZERVÍZ, és nem gumis!!! Valamint szerencsém volt, hogy nem hirtelen engedték kerékre, mert akár nagyobb károm is lehetett volna, ha valamelyik gömb tönkremegy!

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Márkaszervíz, talán a legnagyobb Citroenben! Egy itteni látogatásom során felmerült, hogy az audio rendszert gyári minőségben meg lehet "toldani" egy usb csatlakozóval, nem gáz rutin feladat!Na ebből az lett, hogy délután kettőtől 5-ig, zárásig nem sikerült megoldani.A gyári kiépítés (előre egyeztetett időpont) egy hamutartó mellett kivezetett lógó usb csatlakozó (sajnos nem volt gyári aljzat???), mondjuk ezt azóta elfogadtam, mert nem látszik. A fejtörést a szoftver frissítése utáni hibaüzenetek okozták - bizonyos funkciók eltűntek, aztán visszajöttek. Majd miután lejárt a munkaidő, udvariasan és határozottan jelezték, hogy mára ennyi! Az nem baj, hogy több mint 200 km-ről jöttem, majd legközelebb befejezzük! Végülis működik! És csak munkadíjat számoltak alkatrészt nem! A kocsiban ülve már a parkolóban rendezgetve láttam, hogy eltűnt a külső hőmérséklet kijelzése, valamint a motorhőmérséklet és a guminyomást kijelző képernyőfunkció!Ezt másnap telefonon jeleztem, és néhány hét múlva mikor ismét el tudtam menni hozzájuk újból nekiálltak programozni, a külső hőmérséklet meglett, de a másikat nem sikerült visszavarázsolni!!! Szuper.

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2010
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Scenic II Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C6 2005 (2005)

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)