A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C5 (2007)

C5 1.6 HDI 16V FAP Dynamic 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

Szériahibás Szépség Update2

Szöveges ítélet

Az előzményeken túl (Szériahibás Szépség, Szériahibás Szépség Update):

Amióta a kormányproblémámat megoldották (2009. december 20) a kocsiba beletekertem újabb 10 ezer km-t, ami ugyan nem túl sok de néhány újabb tapasztalattal lettem gazdagabb. A kocsi a téli útviszonyok közepette is nagyon stabilan viselkedett, meggyőzően és nagy biztonsággal lehetett vele nagy hóban is utazni. A fogyasztás a nagy hidegben helyenként felment 6,5 liter fölé, de ez még így is elképesztően alacsony egy ekkora autótól. A borzalmas magyar utak sajnos megteszik a magukét rosszabb úton (van valahol egyáltalán jó az országban????) megjelentek az első zörgések. Autópályán csöndben és fölényesen hasít, a várost nem igazán neki találták ki - főleg parkolás ugye..... (mindenhonnan kilóg, a patkák meg túl magasak neki). Már egyáltalán nem szokatlan a rugózása sem, szokatam közlekedni német autókkal is..... olyan furán ráznak az úton:)

Kezdek megbarátkozni vele, de szerintem ez a típus még tele van gyerekbetegségekkel, vagy csak én vagyok fene módon ráállva a hibák kifogására - őszintén: ezt azért nem hiszem! A kocsinak eddig kizárólag olyan hibái voltak, amit egy beleülök és hajtok, mint állat sofőr feltehetően soha nem vett volna észre - ÉS EZZEL HOSSZABB TÁVON ÓRIÁSIT VÉTETT VOLNA.

Hibalista

- Előzményeken túl (Szériahibás Szépség, Szériahibás Szépség Update): - - - Turbónál szorító bilincs (koromnyomok a turbó környékén) - - Berozsdásodott vezérműszíj és vezető görgők (nyikorgó hang a vezérléstől). Itt feltehetően több autónál is gond lehetett (lehet), mivel a gyártó módosított a vezérműszíjon és a vezető görgőkön is. - Javasolt mindenkienk odafigyelnie, amennyiben nyiszogó hangot hall a motortól a vezérlés oldalán - lebontás után meglehetősen rossz képet fog mutatni a vezérműtengely és a kerekek környéke, beleértve a vezérműszíjat is - konkrétan frankón rozsdás lesz minden. - - A szervízek feltehetően tudnak a problémáról, nekem a módosított alkatrészekkel javították, azóta minden OK.

Ide hordtam szervizbe

Citroen Pásztor Budapest, Pesti út.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2009
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Astra H 1.6 16V Cosmo Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C5 2007 (2007)

További ítéletek (36 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)