Szériahibás Szépség Update2
Szöveges ítélet
Az előzményeken túl (Szériahibás Szépség, Szériahibás Szépség Update):
Amióta a kormányproblémámat megoldották (2009. december 20) a kocsiba beletekertem újabb 10 ezer km-t, ami ugyan nem túl sok de néhány újabb tapasztalattal lettem gazdagabb. A kocsi a téli útviszonyok közepette is nagyon stabilan viselkedett, meggyőzően és nagy biztonsággal lehetett vele nagy hóban is utazni. A fogyasztás a nagy hidegben helyenként felment 6,5 liter fölé, de ez még így is elképesztően alacsony egy ekkora autótól. A borzalmas magyar utak sajnos megteszik a magukét rosszabb úton (van valahol egyáltalán jó az országban????) megjelentek az első zörgések. Autópályán csöndben és fölényesen hasít, a várost nem igazán neki találták ki - főleg parkolás ugye..... (mindenhonnan kilóg, a patkák meg túl magasak neki). Már egyáltalán nem szokatlan a rugózása sem, szokatam közlekedni német autókkal is..... olyan furán ráznak az úton:)
Kezdek megbarátkozni vele, de szerintem ez a típus még tele van gyerekbetegségekkel, vagy csak én vagyok fene módon ráállva a hibák kifogására - őszintén: ezt azért nem hiszem! A kocsinak eddig kizárólag olyan hibái voltak, amit egy beleülök és hajtok, mint állat sofőr feltehetően soha nem vett volna észre - ÉS EZZEL HOSSZABB TÁVON ÓRIÁSIT VÉTETT VOLNA.
Hibalista
- Előzményeken túl (Szériahibás Szépség, Szériahibás Szépség Update): - - - Turbónál szorító bilincs (koromnyomok a turbó környékén) - - Berozsdásodott vezérműszíj és vezető görgők (nyikorgó hang a vezérléstől). Itt feltehetően több autónál is gond lehetett (lehet), mivel a gyártó módosított a vezérműszíjon és a vezető görgőkön is. - Javasolt mindenkienk odafigyelnie, amennyiben nyiszogó hangot hall a motortól a vezérlés oldalán - lebontás után meglehetősen rossz képet fog mutatni a vezérműtengely és a kerekek környéke, beleértve a vezérműszíjat is - konkrétan frankón rozsdás lesz minden. - - A szervízek feltehetően tudnak a problémáról, nekem a módosított alkatrészekkel javították, azóta minden OK.
Ide hordtam szervizbe
Citroen Pásztor Budapest, Pesti út.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 30000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Astra H 1.6 16V Cosmo | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
