Szériahibás szépség Update
Szöveges ítélet
A szériahibás szépség népítélet folytatása.......
Hosszas adminisztratív egyeztetést követően a gépkocsi 2009.december 03-án kiszállításra került Németországba, a kormányművet tervező és gyártó céghez.
A kereskedő igazolása alapján a nyomóoldali szervócsőnek a kialakításán módosítottak egy speciális belső spirál elhelyezésével, mely megszüntette a pulzáló nyomás egyenetlenségéből fakadó kormányrezgést.
Tájékoztatásuk alapján ezt a módosítást a jövőbeni esetlegesen más gékocsinál bekövetkező meghibásodáskor már rutinszerűen fogják végrehajtani.
Tehát örömmel és bizalommal tekintek a jövő felé, hiszen közel fél éves sokszor elkeseredett és kitartó szervízbejárás eredményeként úgy tűnik hibátlan lett a gépkocsim.
A szépsége mellett remélem, most már műszakilag is örömet fog jelenteni nekem......
Hibalista
- A tényleges probléma feltárását követően tehát az alábbi hibákkal kellett szembesülnöm az elmúlt 10 hónapban: - - - kormánymű csere (erre állítólag mindenképpen szükség volt) - - nyomóoldali szervócső (gyártó által módosítva) - - BSI biztosítéktábla egység cseréje - - FAP szűrő csere (elkezdett a gépkocsi kormolni)
Ide hordtam szervizbe
Citroen Pásztor Pesti út Megerősítve előző népítéletemben leírtakat korrekt és rendes embereknek tartom Őket, mely most már végre kiegészült azzal is, hogy megoldották a problémát! Külön köszönet egy bizonyos Úrnak, aki műszaki vonalon tevékenykedik......
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Astra H Cosmo SW 1.6 16V 115LE | Következő autója? | 3 |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
