Révolution industrielle
Szöveges ítélet
Egy közel 350000-et futott Xantia 2,0HDI után választottam.
Sokat kell utaznom, többnyire nagyobb utakat teszek meg (150-1200km), ezért csak dízelben gondolkodtam, és a motor megbízhatósága volt a legfontosabb szempont a kényelem, csak hab volt a tortára.
A 2,0HDI motorral korábban sem volt semmi gond,így a választás nem volt kérdés. A Citroen-t sokan a villamossági hibák állatorvosi lovaként szeretik emlegetni, szerintem alptalanul. 4év Xantia, és további 3 C5-tel szinte semmi.
Azt, hogy a C5 nagyon kényelmes gondolom felesleges bizonygatni.
Takarékos is, bár én ritkán taposom ki a pedált a kabinból, autópályán ha lehet 150-170km/h tartok ha a forgalom engedi, városban azonban inkább papásan megyek, így 6,5l/100km jött ki 10000km átlagában.
Voltak hibák, pl.az oljanyomás jeladó hibásan jelezte a bajt, ennek trélerezés lett a vége, a javítás szerencsére pár ezer forintból megvolt.
Elment a piperetükör világítása, de ezen elég könnyen átlendültem, mert nem használom.
Remek járgány annak aki szeret csendben, kényelmesen eljutni A-ból B-be, nagyon jók az extrái, szépen szól a Hi-Fi.
Ha valaki a vezetési élményt keresné benne biztosan csalódni fog, de ha az utazásit, akkor könnyen kialakul függés...
Hibalista
- Olajnyomás jeladó.
Ide hordtam szervizbe
Citro Car Kft. Székesfehérvár
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 96000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 150000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Xantia 2,0HDI | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |
