Lökmeghajtásos csatahajó
Szöveges ítélet
Az elsők között vettük az új C5-öt, nagyon tetszett a külső megjelenése és a hatalmas nagy tér belül, na meg az ultranagy csomagtartó. Mivel dízelpártiak vagyunk, evidens volt, hogy a Hdi mellett döntünk és nem csalódtunk. a közel 140 ló eszméletlen élménnyel ajándékozza meg a sebesség szerelmeseit.Nem sok ellenfele van az utakon, a hasonlókategóriájúak között. A hidraktív felfüggesztést nem nagyon szeretem, a magyar utakra túl puha, nem nagyon tolerálja a kátyúkat, többször kellett javítani. Másfél éve van nálunk, eddig 2x hagyott cserben ebből 1x svájcban. Mit ne mondjak, nem voltam boldog. Vélemény: a franciáknak remek ötleteik vannak és végre összehoztak egy jó motort is, de megtanulhatnák már végre rendesen összerakni a kocsikat.
Az igazsághoz hozzátartozik,hogy a 2 éves garanciaidő letelte után a kocsival az ég világon semmi baj nem volt többé, a fogyasztása is beállt a 6,5 literes értekre,szóval sajnálom,hogy meg kellett tőle válnom.
Hibalista
- Hátsó hidraktív felfüggesztés zörgött, gázgömb-csere. Turbó csere. Fedézeti Komputer letiltott, irány az autószállító, majd a szervíz. A fékek vizes időben bekeményednek, nincs fékhatás, nem tudják javítani -)
Ide hordtam szervizbe
Pannon-Car Győr
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Picasso 2,0 Hdi | Következő autója? | Nissan Qashqai 2.0 dci aut. |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
