Kényelmes bálna, de ha hanyagolják gáz az verda......
Szöveges ítélet
2008.Októberbe megvásároltam az első Citröen c5-met. és ami következett, na az a HORROR.
Kényelmes,jó funkciók, okosabb autó mint pl. az opel.. kicsit lomha, nem jó a váltója annyira.
1 Hiba: 2008.Október végére elment a kompresszió a 3-as hengerbe. Eltört a szelep. Ok: nem cserélt az előző gazdája megfelelően olajat ráadásul nem tudta, hogy FAP szűrő van benne és más olajat használt mint ami belevaló. Besűrűsödött az olaj, olyan massza volt a motor belsejében hogy az már csoda. 200eft + 40eft
2 Hiba: 2008. November: turbo kaput, olajat szívott,stb.. és nem ment rendesen. Szinte hihetetlen: baráti alapon 20eft
3 Hiba: 2008. december: FAP szűrő. 80 helyett 30eft. Márkaszervízben 140eft. Mert állítólag kifogyott az amúgy 80%ban meglévő adalék. no comment Pesti úti urak….
köztes hiba: betört a szélvédő, mert pont arra járt egy kavics. Nem cseréltem ki még…
4 hiba 2008.december 23: tempomat KO. és game over
Most karácsony van tehát otthon vagyok, és az autó épp áll..
Amúgy tényleg jó autó…..
Majd folytatom…
Hibalista
- Október: 3 henger kompresszió nulla. Szelepek eltőrtek. 240eft
- November: TURBO meghalt, FAP szűrő tele lett.
- December: tempomat tönkrement.
-
Ide hordtam szervizbe
Citröen (Szentmihályi út és Pesti út)
Nem tudták, hogyan kell állítani a fedélzeti számítógépet. Azt sem értették, hogy mi a l/100km és a 100km/l közötti különbség.
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | OMEGA V6 3.0 | Következő autója? | C5 III talán bár a FAP nem kéne |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.9/10) |
