A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C5 (2004-2007)

C5 2.0HDi Exclusive 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jelenleg nincs észszer?bb, szerethet?bb autó

Szöveges ítélet

Nos, a Citroen tudvalev?leg francia autó. És mint olyan, van egy-két vicces hibája, többek között az, hogy egy kicsit "törni a ném franc?zis" nyelveket. Ez sokszor mulatságos helyzeteket szül, de alapvet?en nem zavaró.
Francia mivoltából adódóan az elektronika is bolondozik néha, de a kezdeti egy-két hibaüzeneten kívül semmi lényeges problémája nem volt a kocsinak.
A fentebb említett mágnesszelep problémát pedig pár perc alatt orvosolni lehetett így nem okozott különösebb gondot
Klasszisokkal jobb, mint a C5-1! Aki már ült korábbi Citroen modellekben az tudja, hogy a váltóik nem tartoztak az élvonalba. Ezzel az új modellel ez megoldódni látszik, hiszen sokkal precízebb és könnyebben kapcsolható, mint el?djéé.
Sokat javítottak az úttartáson is. Ez alatt értem a stabilitását illetve a kocsi súlypontjának megváltozását. Míg az el?d (közvetlen el?dnek a 2.2 HDi tekinthet?, hiszen az volt a 2 diesel közül az er?sebbik és a mostani 2 közül a 2.0HDi az ilyen) rettenetesen orrnehézre, ebb?l kifolyólag "ingatagra" sikeredett (nem szeretném ismételni önmagam, így ha valakit érdekelne a 2,2HDi leírása keresse az el?dmodellnél). Az újban a motor hátrább került és könnyebb is lett, de a nagyobb kerekek, jobb fékek és a jobban beállított futóm? is sokat segített.
Az utazási élményhez sokat hozzátesz a duplafalú üvegezés, ami teljesen kizárja a zajokat, és teljesen felismerhetetlenné teszi a diesel aggregátot, még hozzáért?bb fülek számára is.
A motorer?re sem lehet panasz. Rendeltetésszer? használatba beleférnek a hosszú autópályázások és a hegyi utakon való gyorsítások is. Diesel létére rendkívül gyorsan reagál, és jól pörög. Akinek a 136LE és 320Nm kevésnek bizonyulna, az nyugodtan vegyen bele P-Box-ot. Azzal rögvest 163LE és 384Nm-t kap a kocsijába, és abban biztos vagyok, hogy ez utóbbi értékpár mindenki számára sokatmondó. F?leg ha tudjuk, hogy még külön garanciát is kapunk a tuningcégt?l 3 hosszú évre (mind a váltóra, motorra és a hajtásláncra), emellett pedig a gyári garancia sem vész kárba.
Ennyi kell a nyugodt autókázáshoz.

Hibalista

- Turbó mágnesszelepének elektromos szabályzója:o)

Ide hordtam szervizbe

AGRIA MOBIL KFT
Szava nem lehet senkinek, kitesznek magukért!

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? C5-1 illetve Xara Picasso Következő autója? C6? újabb C5? ki tudja
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C5 2004 (2001 - 2007)

További ítéletek (56 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)