A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C5 (2004-2007)

C5 3.0 V6 Exclusive 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Elegáns és pihentető - kellemes csalódás

Szöveges ítélet

3 hónapja vásároltam, ez már a C5 II, szerintem fényévekkel szebb és talán jobb is, mint a 2004 közepéig gyártott elődje. Több dízel autó után egy benzinesre vágytam és, hogy a hab se maradjon le a tortáról, igyekeztem egy automatát keresni a legnagyobb benzinmotorhoz.

Az előző, első tulaj nem használta sokat és vélhetően vigyázott is rá, ám a biztonság kedvééért vásároltam hozzá egy év garanciát. Az átvételkor elvégezték a 60e km-es szervizt, következő alkalommal 90e km-nél kell jelentkeznem.

Nos, az autó eddig lenyűgözött, kellemes csalódás. Kifejezetten sportos menetteljesítményekkel bír, ám kanyarban érzésem szerint alulkormányzott és kevésbé fekszik, mint nejem Mazda 6 kombija. A halk siklás azonban kárpótol. Magam is meglepődöm, mennyi kütyü van az autóban, még néhány hét után is találtam újdonságot. Kérdés persze, hogy a sávelhagyásra figyelmeztető jelzés, a kanyarfény stb. mennyire lesz gyakori hibaforrás később.

Az autó fogyasztása elfogadható, a városban legalább 3-4 literrel többet fogyaszt. Ha tartósan és túlnyomórészt országúton használom, 10 liter alá szorítható. Emellett hihetetlen erőtartalékkal rendelkezik, csendes, de ha odalépek, tudatja, hogy egy V6-os dolgozik a motorháztető alatt.
Az C5 3 literes benzinessel újonnan meglehetősen drága (9 mó. felett), de így 3-4 évesen már elfogadható, sőt ár-érték arányát tekintve kedvező.

A bőrkormányom enyhe kopást vettem észre, a csomagtartó borítása pedig nem elsőrangú kárpit. Az ülések és az ajtók bőrborítása viszont jó minőségű, nem töredezett, vagy kopott.
A gyári navigációs rendszer még kelet-közép-európai kiegészítő lemezzel és kis tudású, csak Magyarország nagyobb településeinek jelentősebb utcáit ismeri, így itthon szinte használhatatlan, Hegyeshalomtól nyugatra viszont elfogadhatóan működik. A központi menürendszer eléggé összetett, de megtanulható.
A csomagtartófedelet nehéz emelni, nagy és vaskos darab, alatta azonban hatalmas a hely. Az ülések döntése egyszerű, így egy felnőtt kerékpár is elfér hosszában.
A hátsó lábhely ebben a kategóriában legfeljebb átlagos, ismét a Mazda 6-ra utalok, az tágasabb hátul. Az első ülés viszont kényelmes, a kartámasz jó és télen pazar az ülésfűtés, ami elég gyors és hatékony.
Egyelőre ennyi, bízom benne, hogy a későbbi update-eknél sem kell leszólnom ezt a járművet.

Hibalista

- Egyelőre semmi.

Ide hordtam szervizbe

Citroen Wendom

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 57000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Seat Toledo / Citroen Jumpy Következő autója? Naponta változik az elképzelés
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C5 2004 (2001 - 2007)

További ítéletek (56 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)