C5 vedes
Szöveges ítélet
Udv mindenkinek!
A rengeteg C5 szidas utan gondoltam leirom az en kellemes tapasztalatomat az autoval.
A lenyeg:
Az auto 2005 juniusi es jelenleg 85000 kilometer van benne, apammal hasznaljuk kozosen. A kilometrek teljesen vegyes hasznalatban kerultek bele. Mint motorikusan, mint kenyelemben szerintem nagyon jo auto. Minden autot masert lehet szeretni, a citroen nagy elonye a kenyelme es a jo diesel motorja. A fogyasztas nagyon lab fuggo, apamnal 6 liter, nalam 7. Persze meg lehet vele etetni 9et is, de ahhoz digitalisan kell vezetni (padlogaz, padlofek). A legutolso hosszu utam egy Magyarorszag Hollandia tav volt, 1500 km egyhuzamban tetoboxal, megpakolva, Nemetorszagban vegig 180 es egy nyikkanasnyi baja nem volt az autonak.
Hibak:
Turbo - 1-2 iteletben lattam ugyancsak ezt a hibat. Az eset ugyfest, hogy az autoban teljesen random modon nem megy a turbo, es olyan lesz mint egy baromi gyenge szivo diesel. Ez roppant kellemetlen elozes kozben! Orvoslas: felre, motor leallit, beindit, hiba megszunt, tovabb. Szerviz tokeletesen tanacstalan. Azt mondtak hogyha sokaig csinalja turbo csere lesz. Nem zavar, van meg ra ket ev assistance. Masik hiba a tolatoradarral van, ami eddig ketszer nem mukodott, aztan egyszercsak meggyogyult. Passz.
Meg egy problema az alkatreszek ara. Bar errol nem a kocsi tehet, de szerintem egy kanyarkoveto xenon lampatestert elkerni 450.000 HUF-ot "enyhe" tulzas.
Tomoren ennyi. En szeretem ezt a kocsit, es ha nem lesz nagy baja marad is.
Ja, meg egy lenyeges informacio: a motor 6.-ban 170-nel porog 3200-at, azert szerintem ez eleg jo.
Hibalista
- Turbo
- Parkolo szenzor
Ide hordtam szervizbe
Geringer, Komarom
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 85000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | C5 | Következő autója? | passz |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
