Az asszony...
Szöveges ítélet
Használtan jutottam hozzá partner cégtől. Ismertem az előéletét, így jó szívvel vettem meg a családnak. Jó karban volt, nem volt hibája.
Szép nagy jármű, rendesen el lehet férni benne, meglepően jó a kilátás belőle, bár tolatáskor szükséges a radar. Szóval, igen jó a helykínálat, a csomagtartó marha nagy és jól kihasználható, iszonyatos mennyiségű cuccot lehetett belepakolni.
Rugózása kiváló, bár az első pár héten mindent rettenetesen puhának éreztem, mindent. És nagyon csendes, egyáltalán nem éreztem késztetést, hogy nyomjam neki, igazából jó nyugtató.
Puha, de kényelmes ülés, könnyű a kormányzás, talán túlon-túl is könnyű, kuplung, fék lehelet finom. Hát, a kormánykapcsolók is ilyenek.. Kicsi index sávváltásnál nem mindig ment, mert egyből reteszelt, ha visszalöktem, sokszor átugrott az ellenkező állásba. Ablaktörlő dettó, intervallumba kapcsolva többször előfordult, hogy simán a max. fokozatba ugrott.
Belső kilincsre vigyázni kell, mert hamar törik, mivel elindulás után lezár, ezért minden nyitás előtt érdemes a központi zárat a középkonzolról nyitni, így nem lehet a kilincset túlfeszíteni.
Jók az árnyékoló rolók, van benne tároló rendesen, a motorja alul gyenge, főleg dízel után átülve lesz kérdőjel az ember fejében. Viszont forgatva, bátran forgatva
jól megy, bátran lehet vele előzni.
Ehhez képest és az 5-ös váltóhoz képest nekem tetszett a fogyasztása, ritkán ment 7,5 fölé, 8 liter pedig városi tötyörgéssel és klímával volt elérhető.
Hosszabb távon volt 6,8-is.
Rugózás: Németországban 240 euró a 4 garanciás utángyártott nagyon jó minőségű gömbök + egy kanna bele való hidraulika folyadék. Nekem nem kellett cserélni, csak cimborámnak.
Kanyarban nem billeg és vészfékezés közben sem bólint, hanem kitámaszt. Szürreális élmény, cefet stabil! Ráadásul a vészfék asszisztens is marha jó.
Futómű geometria furcsa, ha teljesen alászeded, márpedig teljesen alászeded, mert majdnem 5 méter hosszú és az első túlnyúlás borzasztóan nagy, úgy viselkedik mint a Suzuki Ignis, le akarja fordítani a gumikat. Mintha az ívbelső kerék nem fordulna akkorát, na ez aztán finom dolgokat csinál!!!
Először is rettenetesen koptatja a gumik külső felét, továbbá ha így megállsz feszül a futómű! Ami azt eredményezi, hogy FELEMELKEDIK az eleje... ami azt eredményezi, hogy túl magasnak érzi, úgyhogy LEERESZTI az elejét... de mivel feszül, szerencsétlen nagyon elveszi a nyomást, így viszont beesik az eleje... ami azt eredményezi, hogy ráadja a nyomást, de mivel feszül. így TÚLNYOMJA ÉS AZ EGÉSZ ÍGY MEGY MÍG LE NEM MERÜL AZ AKKU... egyszer 3 percig bírtam, tiszta low rider.
Ja, az első kerekeket fogja a kézifék, esélytelen, hogy igazodjon ilyenkor, ráadásul odaver a víz, gyakran berohad.
Megoldás: amint beparkoltál, gurulj vissza 10 centit és már nem is feszül semmi.
Klíma: Hatásos, automata üzemmódban elég jól szabályozza a befújás helyét és mértékét, bár van jobb gyártmány ennél, DE mondja meg nekem valaki, miért nem tudom, csak úgy kikapcsolni egy nyomorult gombbal?
Kikapcsolás (pontos menü megnevezésre már nem emlékszem, de): Menü - azon belöl konfiguráció - azon belül klíma - azon belül klíma ki, utána oké!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Testvérek közt is minimum 6 szor megnyomod azt a nyomorult gombot és... na mindegy.
Izzó cserét nem taglalom, keressetek rá valamelyik fórumon, vannak jó tippek.
Ezek nem nagy dolgok, és több a jó tulajdonsága, mint a rossz, csakhogy nem is szép, bár nem is ronda, de semmiképp sem kecses. Megbízhatóan végzi a dolgát, mindig ott van ha kell, vigyáz rád (5csillagos töréstesz, alap a térdlégzsák), utazhatsz messzire sok poggyásszal, mindene picit laza, de nem zörög - nem jut a zuhany alatt az eszedbe, már nem dob fel... Mint egy feleség sok év után, jó vele
de...
Én elváltam...
Hibalista
- EGR -t tisztítani kellett - Kézifék bowden berohadt
Ide hordtam szervizbe
Helyi szerelő, ügyes.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 62000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 159 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.7/10) |
