Verhetetlen.
Szöveges ítélet
Kezdetben vala a megörökölt családi autó (trabi, nagypolszki), utána amit a pénztárca enged (szamara). Közben rendszerváltás, mi legyen ? A német autó jó, de állítólag lopják (tényleg). A japán autó még jobb, de - akkor még - programozottan estek szét, úgy 4-5 évesen. Az olaszok ? (Fiat Ritmo? Brrrrrr!) Vegyünk franciát. Volt 2 özsóm és 1 pözsóm (erről már nem lopták el a P betűt) Szenvedtek a magyar utakon, stabrúd, kormányösszekötő csere tízezrenként, de más komoly baj nincs. 2003 szilvesztere, szerelem első látásra: citroen xm! nekem ilyen kell! és lett, ő volt az első citroen, 2.0 i benzines. Imádtam! (persze kellett a pulicsgabi is a citroen alkatrészboltjával és a pásztorék, akik még akkor az iskola u-ban rendeltek). Utána 1,4-es fapad bx, amit még jobban, a buta analóg órájával együtt. Sosem volt semmi baja, de egy alföldi benzinkúti tankolás és 100 km-rel később egy alföldi szerelő (bocs) 1ből kinyírta a karburátort. Kitérő 1: Brava 1,6 (rugózás nulla, de ment, mint a golyó) Kitérő 2. nissan almera, új. Jakérem: 5 év garancia, meghogy ez mindig elmegy a pontból b pontba. Ez igaz, de cserébe rugózás nulla és nem is megy. (Feleség: te szerencsétlen, mit vettél, ez egy rakás sz.r?!) Jó akkor legyen a nagytesó, kitérő 3. primera. Ua, csak nagyobb kiadásban. Vissza a citroenhez. Xsara picasso 1,8. 60000 km, hibátlan. C5 I Hdi 65.000 km hibátlan (najó. majdnem). A legjobb ár-érték arányú autó. 2,8 M Ft-ért abszulút full extra, és ez a 1,5 tonna átlag 7 liter gázolajjal elgurul. (Bp-Stutgart 1 tank és vissza München előtt tankoltam) Mindenki fikázza szerencsétlen citroeneket, amíg be nem ülnek (hűűűűűű, te ez k..va jó). Pakolj be más autóba 8 zsák cementet. Érik a csere, de a nejem hallani sem akar másról csak C5-ről.
Hibalista
- A vezető oldali fűtés zsalu állítómotor (nem elromlott, hanem ezt a C5 1-en gyárilag rövid tengellyel szerelték, emiatt sajnos idővel rövidre kopik (!) a tengelye, hja kéretik nem tekergetni). Amit még pótolni kellett bele, az egyik motoros ülés bowdenje, ugyanis ezt egy korábbi szervízelés során kilopták belőle. (előtte cégautó volt)
Ide hordtam szervizbe
Revíziók: Citroen Porta Hungarica, Mosonmagyaróvár. Végtelenül korrekt társaság, a pesti árak 2/3-ért dolgoznak.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Kisebb javítások: Citroen Őrmező, ahol az elektormos szerelőnek (D.I.) egyszerűen arany keze van.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 90000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | xsara picasso 1,8 | Következő autója? | C5 II. 2,0 Hdi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
