A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C5 (2001-2004)

C5 2,0 Hdi Exclusive 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Verhetetlen.

Szöveges ítélet

Kezdetben vala a megörökölt családi autó (trabi, nagypolszki), utána amit a pénztárca enged (szamara). Közben rendszerváltás, mi legyen ? A német autó jó, de állítólag lopják (tényleg). A japán autó még jobb, de - akkor még - programozottan estek szét, úgy 4-5 évesen. Az olaszok ? (Fiat Ritmo? Brrrrrr!) Vegyünk franciát. Volt 2 özsóm és 1 pözsóm (erről már nem lopták el a P betűt) Szenvedtek a magyar utakon, stabrúd, kormányösszekötő csere tízezrenként, de más komoly baj nincs. 2003 szilvesztere, szerelem első látásra: citroen xm! nekem ilyen kell! és lett, ő volt az első citroen, 2.0 i benzines. Imádtam! (persze kellett a pulicsgabi is a citroen alkatrészboltjával és a pásztorék, akik még akkor az iskola u-ban rendeltek). Utána 1,4-es fapad bx, amit még jobban, a buta analóg órájával együtt. Sosem volt semmi baja, de egy alföldi benzinkúti tankolás és 100 km-rel később egy alföldi szerelő (bocs) 1ből kinyírta a karburátort. Kitérő 1: Brava 1,6 (rugózás nulla, de ment, mint a golyó) Kitérő 2. nissan almera, új. Jakérem: 5 év garancia, meghogy ez mindig elmegy a pontból b pontba. Ez igaz, de cserébe rugózás nulla és nem is megy. (Feleség: te szerencsétlen, mit vettél, ez egy rakás sz.r?!) Jó akkor legyen a nagytesó, kitérő 3. primera. Ua, csak nagyobb kiadásban. Vissza a citroenhez. Xsara picasso 1,8. 60000 km, hibátlan. C5 I Hdi 65.000 km hibátlan (najó. majdnem). A legjobb ár-érték arányú autó. 2,8 M Ft-ért abszulút full extra, és ez a 1,5 tonna átlag 7 liter gázolajjal elgurul. (Bp-Stutgart 1 tank és vissza München előtt tankoltam) Mindenki fikázza szerencsétlen citroeneket, amíg be nem ülnek (hűűűűűű, te ez k..va jó). Pakolj be más autóba 8 zsák cementet. Érik a csere, de a nejem hallani sem akar másról csak C5-ről.

Hibalista

- A vezető oldali fűtés zsalu állítómotor (nem elromlott, hanem ezt a C5 1-en gyárilag rövid tengellyel szerelték, emiatt sajnos idővel rövidre kopik (!) a tengelye, hja kéretik nem tekergetni). Amit még pótolni kellett bele, az egyik motoros ülés bowdenje, ugyanis ezt egy korábbi szervízelés során kilopták belőle. (előtte cégautó volt)

Ide hordtam szervizbe

Revíziók: Citroen Porta Hungarica, Mosonmagyaróvár. Végtelenül korrekt társaság, a pesti árak 2/3-ért dolgoznak.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Kisebb javítások: Citroen Őrmező, ahol az elektormos szerelőnek (D.I.) egyszerűen arany keze van.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 90000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 65000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? xsara picasso 1,8 Következő autója? C5 II. 2,0 Hdi
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C5 2001

További ítéletek (93 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)