Szinte órákig állnék mellette, s csak csodálnám
Szöveges ítélet
Kijelentem , hogy szubjektív vagyok az autót illetően !! Nagyon sok mindent tudnék mondani , de nem tudom , hogy ennyi kis helyre be lehetne - e préselni mindent !! Annak ajánlom a C5-t , aki valami eggggészen mást szeretne , mint az egyhangu és unalmas német autók . Mit mondok : ott a Passat , egyszerüen röhely , hogy egy közepesen felszerelt Passatért mennyit kérnek-viszont legyünk tárgyilagosak , tartják is az árukat !! Akinek már annyi pénze van : 7-12millió , az inkább vegyen egy Volvo-t , vagy egy Audit , vagy egy BMV-t!!Ott van a Mondeo , arrol , inkább nem beszélnék , folyamatosan zuhan az ára , s mindenki akit ismerek szabadúlna tőle!Ott van a Vectra:annyi pénzért nem kapsz semmit!!6millió s ha kihuzatod rendesen , még a műszerfal elemei is rezonálnak .Viszont az Avensis-re csak jókat tudnék mondani , vagy C5 , vagy Avensis!!
De vissza térve a C5-re , egyszerüen mit mondjak , miért adjak ki legalább 1.5 annyit egy Passatért mint egy C5ért?A C5ben annyi minden van , hogy egy - két középkorú ember is csak napokig próbálgatja a kocsit , hogy mi , hogyan működik!!Az autó kivülröl , egyszerüen csodálatos , aki azt mondja , hogy bumfordi , az nem látta meg az autó valódi szépségeit . Nézzd meg a kocsi oldalán futó éleket , nézzd meg , hogy a hátsó index lápmpa élében össze futnak , majd a rendszám tábla ezüstözött díszlécében véglek eggyé lesznek!! Ez a kocsi gyors , kényelmes , elegáns , harmónikus és tágas!!Milyen csodás a műszerfal?!Melyik kocsiban látsz ennél szebbet?A BMV-k és Passatok belselye ocsmány!!!Semmi harmónia , semmi szimmetria , csak hosszú élek , darabok mindenütt!!! A kocsi belső tere nem kopik , nem úgy mint az Opelnél , ahol 6millióért 30000km után már a műanyag elemekröl az a laminálás féleség kopik le!!
Ez az autó az egyik legjobb az életemben , sajnálom azokat akik hibás darabokat fogtak ki s nem lehetett részük ebben a nyugodtságban s kényelemben!!
Hibalista
- -néhány kilóméter után az egyik keréknyomás érzékelő alacsony nyomást mutatott , de csak érintkezési hibás volt.
- -a motorhoz használt tömítő és gumi csövek-en lenne mit még javítani , mert néhányat sajnos 50000km után cserélni kellett .
- -néha a távirányító nekem sem volt hajlandó munkát végezni , általában a nyitással voltak gondjaim.
- -ezeken kivül semmi baj sem volt , sem motorikusan ,sem pedig szerkezetileg .
Ide hordtam szervizbe
OMP-Debrecen!
ISZONYATOSAN MEG VAGYOK VELÜK ELÉGEDVE!Korrektek , kedvesek , segítőkészek- szinte bármiröl is legyen szó !! Sajnálom, hogy a Citroen gyári alkatrészerk annyira drágák , ha talán olcsóbbak lennének , akkor talán a gépeket is jobban vinnék .
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 64000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Új C5 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
