ORKA. Ha akarom bálna, de nagyon harapós.
Szöveges ítélet
Nagyon szeretem, élmény vele az autózás. A különleges rúgózás és felfüggesztés ellenére lehetett dinamikusan (persze nem sportosan) vezetni. Rendkívüli a bels? kényelme és utazási komfort. A V6 elképeszt?en húz, de szeret inni 550-600 km a hatótáv. Ebbe a típusba minden fontos új extra alapáron bele van zsúfolva (xenon, es?érzékel? ablak/tet?ablak zárással, tempomat, automata szintszabályozás, parkoló radar, remek gyári CD-s hifi, motoros f?thet? ülés stb...).
Ha az új 2,7-es common rail dízellel is kapható lenne (és mondjuk Lexus precizitással lenne összerakva) újra rá szavaznék.
Hibalista
- 2 alkalommal elektromos zavar. Computer csere (garanciális). Citroenhez képest viszonylag kevés probléma. (Toyotához viszont túl sok volna...)
Ide hordtam szervizbe
Citroen Pásztor márkaszerviz
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 140000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Carina | Következő autója? | Lexus IS 220??? |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
